Sådär ja, Nu har även jag bidragit!

:va Klubben för fungerande testiklar och könsorgan....
Nej, till klubben för pappalediga så klart! :)

Va nu inte så bitter utan hoppa på Milla när hon minst anar det så får du också vara med. Vi kommer förmodligen att trycka upp t-shirts och hoodtröjor. "We live for kids"

Grattis!! Jag hade semester i fredags, annars hade vi kanske mötts på förlossningen... Hoppas allt gick bra och att mina arbetskamrater var snälla mot er :)

Tack så mycket! jo det gick jättebra. och du kan hälsa dina arbetskamrater att dom gjorde ett exemplariskt jobb:tummenupp och var mycket snälla:Bugar

Va nu inte så bitter utan hoppa på Milla när hon minst anar det så får du också vara med. Vi kommer förmodligen att trycka upp t-shirts och hoodtröjor. "We live for kids"

På tal om pappaledighet.. Vad sysselsätter sig andra med under denna tiden.. med tanke på att Tilde konstant sover och när hon inte gör det så äter hon.
Jag har redan varvat GTA4 och kollat igenom 2 säsonger av family guy.
Tips??

Tack så mycket allihoppa. Det gick bra med allt och alla mår bra.:tummenupp

Last edited:
Tack så mycket! jo det gick jättebra. och du kan hälsa dina arbetskamrater att dom gjorde ett exemplariskt jobb:tummenupp och var mycket snälla:Bugar
Du kan hälsa från oss också, vi är jättenöjda med mottagandet och hjälpen på förlossningen och BB.
På tal om pappaledighet.. Vad sysselsätter sig andra med under denna tiden.. med tanke på att Tilde konstant sover och när hon inte gör det så äter hon.
Tips??

Sysselsätter sig med... :gnissla Du vet att de små liven skiter i ett i ett så byta blöjor är en populär sysselsättning? Casper har dessutom sin egen dygnsrytm så vid 22:30 börjar det bli livat. I natt satt vi uppe och lyssnade på ösregnet till 01:30. :brinnerup

Tips??

Det låter bra att de va snälla mot er! Det är ju ett rätt speciellt jobb där man ska var glad och peppande trots att det är en jobbig situation och mannen känner sig ofta bortglömd. Men det är också ett fantastikt roligt jobb :banana

Vad du ska göra på pappaledigheten?? Byta blöjor och avlasta kärleken din! Eftersom de små liven bara sover och äter så kan ju du ta den lilla när hon sover och gå en runda så din kärlek får lite ensamtid? Och sen ändrar det sig... hon lär nog vakna och hålla er vakna :D

* * * * * * * *

Du behöver inte oroa dig... Det går över vääääldigt snart! :D

Grattis! :tummenupp

Du kan hälsa från oss också, vi är jättenöjda med mottagandet och hjälpen på förlossningen och BB.

Sysselsätter sig med... :gnissla Du vet att de små liven skiter i ett i ett så byta blöjor är en populär sysselsättning? Casper har dessutom sin egen dygnsrytm så vid 22:30 börjar det bli livat. I natt satt vi uppe och lyssnade på ösregnet till 01:30. :brinnerup

Jasså, du och din kärlek har också varit och hälsat på oss :)
När var det ni fick barn? Mötts kanske på förlossningen...
Det låter bra att höra att människor är nöjda, det är ett viktigt möte och att det blir så bra som möjligt :banana
Grattis till gossen! Och du har förstått hur det är :D byta blöjor och vara vaken på natten....

Jasså, du och din kärlek har också varit och hälsat på oss :)
När var det ni fick barn? Mötts kanske på förlossningen...
Det låter bra att höra att människor är nöjda, det är ett viktigt möte och att det blir så bra som möjligt :banana
Grattis till gossen! Och du har förstått hur det är :D byta blöjor och vara vaken på natten....
Vi var inne på ett kort besök måndagen den 6/9, kom in 03:45 och Casper är född 04:37 så vi försökte sätta nytt varvrekord! :D
Lämnade förlossningen 09:20 så det var bara en snabbvisit. Min sambo är bara bäst! :yoparty

Och vad får du då ut av att ta glädjen från dina vänner i RoH?

Flåt... springer till hörnet och tar på mig struten:glömdet

Jodu det hade ungarna gillat, en sladdis:D

Last edited:
Vi var inne på ett kort besök måndagen den 6/9, kom in 03:45 och Casper är född 04:37 så vi försökte sätta nytt varvrekord! :D
Lämnade förlossningen 09:20 så det var bara en snabbvisit. Min sambo är bara bäst! :yoparty

Missade er också men det var snabbt jobbat! Andra barnet?
Det var ju bra ni hann in annars hade du fått agera barnmoska :) men det hade du nog fixat. Snyggt jobbat av din sambo!! Grattis till er med!!

Vad sysselsätter sig andra med under denna tiden.. med tanke på att Tilde konstant sover och när hon inte gör det så äter hon. Jag har redan varvat GTA4 och kollat igenom 2 säsonger av family guy.
Tips??

Tips: World of warcraft! Folk må tycka det är hur nördigt som helst, men har du väl börjat spela kan du inte sluta. Det finns alltid något att göra och man tröttnar aldrig. Får tiden att gå väldigt fort :D och det är faktiskt skitkul!!! Lite svårt o sätta sig in i i början eftersom det är ett gigantiskt stort spel med egna uttryck, ord och normer, men när man väl fattat då är det galet kul :yoparty

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back