VBK
Mas.
Vad duktig du är på att verkligen ta glädjen från sådant som folk glädjer sig åt.
Jupp en uppgift jag tar med stor hängivenhet

Jag har grattat redan, faktiskt först i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad duktig du är på att verkligen ta glädjen från sådant som folk glädjer sig åt.

Jupp en uppgift jag tar med stor hängivenhet![]()
Nej, till klubben för pappalediga så klart!Klubben för fungerande testiklar och könsorgan....
Grattis!! Jag hade semester i fredags, annars hade vi kanske mötts på förlossningen... Hoppas allt gick bra och att mina arbetskamrater var snälla mot er![]()

Nej, till klubben för pappalediga så klart!
Va nu inte så bitter utan hoppa på Milla när hon minst anar det så får du också vara med. Vi kommer förmodligen att trycka upp t-shirts och hoodtröjor. "We live for kids"
Du kan hälsa från oss också, vi är jättenöjda med mottagandet och hjälpen på förlossningen och BB.Tack så mycket! jo det gick jättebra. och du kan hälsa dina arbetskamrater att dom gjorde ett exemplariskt jobboch var mycket snälla
![]()
Sysselsätter sig med...På tal om pappaledighet.. Vad sysselsätter sig andra med under denna tiden.. med tanke på att Tilde konstant sover och när hon inte gör det så äter hon.
Jag har redan varvat GTA4 och kollat igenom 2 säsonger av family guy.
Tips??
Tack så mycket allihoppa. Det gick bra med allt och alla mår bra.![]()
Du vet att de små liven skiter i ett i ett så byta blöjor är en populär sysselsättning? Casper har dessutom sin egen dygnsrytm så vid 22:30 börjar det bli livat. I natt satt vi uppe och lyssnade på ösregnet till 01:30. 
Tack så mycket! jo det gick jättebra. och du kan hälsa dina arbetskamrater att dom gjorde ett exemplariskt jobboch var mycket snälla
På tal om pappaledighet.. Vad sysselsätter sig andra med under denna tiden.. med tanke på att Tilde konstant sover och när hon inte gör det så äter hon.
Tips??
Tack så mycket allihoppa. Det gick bra med allt och alla mår bra.![]()

Tack så mycket! jo det gick jättebra. och du kan hälsa dina arbetskamrater att dom gjorde ett exemplariskt jobboch var mycket snälla
På tal om pappaledighet.. Vad sysselsätter sig andra med under denna tiden.. med tanke på att Tilde konstant sover och när hon inte gör det så äter hon.
* * * * * * * *
Du kan hälsa från oss också, vi är jättenöjda med mottagandet och hjälpen på förlossningen och BB.
Sysselsätter sig med...Du vet att de små liven skiter i ett i ett så byta blöjor är en populär sysselsättning? Casper har dessutom sin egen dygnsrytm så vid 22:30 börjar det bli livat. I natt satt vi uppe och lyssnade på ösregnet till 01:30.
![]()

Vi var inne på ett kort besök måndagen den 6/9, kom in 03:45 och Casper är född 04:37 så vi försökte sätta nytt varvrekord!Jasså, du och din kärlek har också varit och hälsat på oss
När var det ni fick barn? Mötts kanske på förlossningen...
Det låter bra att höra att människor är nöjda, det är ett viktigt möte och att det blir så bra som möjligt
Grattis till gossen! Och du har förstått hur det ärbyta blöjor och vara vaken på natten....

Och vad får du då ut av att ta glädjen från dina vänner i RoH?

Nej, till klubben för pappalediga så klart!
Va nu inte så bitter utan hoppa på Milla när hon minst anar det så får du också vara med. Vi kommer förmodligen att trycka upp t-shirts och hoodtröjor. "We live for kids"
Vi var inne på ett kort besök måndagen den 6/9, kom in 03:45 och Casper är född 04:37 så vi försökte sätta nytt varvrekord!
Lämnade förlossningen 09:20 så det var bara en snabbvisit. Min sambo är bara bäst!![]()
Vad sysselsätter sig andra med under denna tiden.. med tanke på att Tilde konstant sover och när hon inte gör det så äter hon. Jag har redan varvat GTA4 och kollat igenom 2 säsonger av family guy.
Tips??

Tips??
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem