Så vill jag åxå kunna cykla..

Hehe snacka om att man först måste lära sig vurpa innan man lär sig cykla sådär.

Har dock sett en kille som jag tyckte va värre. Kan iof varit samme person, men det va nog snäppet över i skicklighetsskalan. Ska se om jag inte kan få fram något filmklipp från denne jag tänker på.

wow, tänk att vara SÅ duktig på en sak...
hmmm jag vill med vara SÅ duktig på nåt.

honkiie skrev:
Sjukt säker, kanske den fetaste bmx åkaren jag sett.

Så fet var han väl inte? Tyckte han så rätt vältränad ut :hihi Det måste ju var jävulskt svårt att landa baklänges tycker jag :confused:

Första tanken när man ser killen hantera sin Bämäx på ett fullständigt livsfarligt sätt är ju: "FAN VAD COOLT!"
Andra tanken är: "AJ aj aj aj vad ont det lär ha gjort att träna sig så säker som han är.
Helt klart en skarp snubbe på att trampa :tummenupp
//Tobbe

Mest imponerande jag sett alla kategorier förutom b-boys när det gäller kontroll :)

jag tycker domendära trial killarna (ja på cykel) e kungliga..såg en film med nåra duktiga snubbar o dom har hyffsad precision o kan hoppa bra högt o långt på kort avsats ...

ja han var riktigt säker!!
va trött man blir när han droppar typ 2 meter och det ser ut som han landar i bomull eller nått, så djävla mjuka landningar.
baklängesgrinden på trappräcket var inte helt kass heller... :huvet

Ja jävlar, han hade kontroll, men den där filmen är nog skapligt ihopklippt, han sätter då knappast alla saker på första försöket. Hans stil är ju häftig, han blandar street, dirt och vert.
Grym kille.

Wheela utan händer? cykla på bakhjulet, manual, eller wheelie?

Shit va grymt! :Bugar :Bugar
Riktigt imponerande...särskilt han som hoppar upp på det halvcirkelformade monumentet, cyklar runt på det som en ramp, och hoppar sedan av och snurrar flera varv! :Bugar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg