ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
I know,very long.=punkterad prostata.Långa farbron skrev:aagggrrrrrrrrr <----- Tigerläte.
Me love ju long time![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I know,very long.=punkterad prostata.Långa farbron skrev:aagggrrrrrrrrr <----- Tigerläte.
Me love ju long time![]()

ktmjacke skrev:Om man som kille vill fejka så kan man göra så här.Stoppa ett sugrör i urinröret,fyll munnen med filmjölk.Böj dig ner och blås in filmjölken i snorren o avlägsna sugröret.Gå in till din väntande partner.Placera dig i lämpligt läge o stöna till samtidigt som du kramar ut det nyss injicerade innehållet ur din "kompis".Se lite skamsen ut o säg"sorry,du va så upphetsande så att jag inte kunde behärska mig",pussa henne i pannan,släpp en fis o veckla ut nya numret av bilsport eller dyligt.Funkar alltid.Obs,glöm ej att filmjölken ska vara kroppstempererad,annars riskerar du att bli avslöjad.Vill man piffa till det o överraska sin partner på nån högtid eller nåt så kan man ta kaviar istället.![]()

Då missar du ju den härliga svidande känslan.Äkta kalles ska de va.Och vad menar du med "dra ut"????Stoppar man in den e man ju heterosexuell,jag trodde jag kunde lita på dig ju.FY FAAAAAAN säger jag bara.Långa farbron skrev:Vad hände med den gammla klassikern att spotta henne på ryggen ?
Dvs fejkljud-----dra ut-----spotta.
Om man skall kör med kaviar är lättsaltad att föredra![]()
ktmjacke skrev:Då missar du ju den härliga svidande känslan.Äkta kalles ska de va.Och vad menar du med "dra ut"????Stoppar man in den e man ju heterosexuell,jag trodde jag kunde lita på dig ju.FY FAAAAAAN säger jag bara.

Talk to the hand ........biatch.Långa farbron skrev:Fingrarna menar jag ju så klart.....![]()
Nu skall du inte vara sur pussgubben,jag har ju bäddat med latexlakana ju.
Du är så hård Jacke....thats why i love ju.
![]()

ktmjacke skrev:Talk to the hand ........biatch.
Jag gör slut.Less på såna killar som dig.Det räcker inte med blommor o en stor dase för att vinna min kärlek.Jag tar praon på lartes jobb istället,han vet hur en karl ska behandlas.
Menar du diametern på rövhålan eller?Långa farbron skrev:PS.han har bara 10cm.DS
Trampa på en som lider o är ledsen du bara......gör det.TinaTjejen skrev:![]()
Ok, nu har vi en "dax att ge upp"-gaylista med här då![]()
ktmjacke skrev:Trampa på en som lider o är ledsen du bara......gör det.

Knöl,barbar!!!!(hytter med handväskan)Långa farbron skrev:You go girl !!!
Ge han bara ,den själviska grisen
![]()
![]()

TinaTjejen skrev:aj aj, ett sånt här par kan inte ha det lätt![]()
De säkraste tecknen på att hon tröttnat på sex
1.Hon blir väldigt upprörd när askfatet trillar av din häck.
2.Svarar "Han bor ju inte här!" när du säger "Kom till pappa...".
3.Sist hon skrek under sexakten var första gången henne patiens gick ut.
4.Stönar bara under reklampauserna.
5.Sätter igång sina fejkade orgasmer under förspelet.
6.Försöker hela tiden para ihop dig med sina vänner.
7.Du sitter just nu backstage på Jerry Springers show.
8.Du börjar misstänka att hon bara "spelar" död.
9.Under själva akten skrek hon faktiskt: "Åh, baby, yadda, yadda, yadda."
10Hennes stönanden av njutning visade sig vara en .wav fil.
11.Istället för att fråga om hon kan behålla blusen på, vill hon behålla byxorna på också.
12Frågar oupphörligen "Är du SÄKER på att du inte är bög?"
13Håller upp en bild på en utvikningsbrud så att det skall gå lite snabbare för dig.
14.Hon skriker sitt eget namn.
15.Slår huvudet i sänggaveln INNAN ni börjar.
http://www.yttermera.se/mandom/samlevnad/trottnat_pa_sex.html
t-rex skrev:Näääää...
Asså, grejen är den att när det händer så är det uteslutande tjejens fel. Hon får väl se till att hålla sig tillräckligt intressant så att man inte behöver tänka på andra. Det är fan jobbigt att jucka och behöva tänka samtidigt!

Ozzian skrev:..............................Du kan antingen be oss att göra nå’nting eller så berättar du för oss hur du vill ha -Bilar
Du har tillräckligt med kläder
Du har för många skor
Jag är i form. Rund är en form.[/list]
Tack för att Du har läst detta; Jo, jag vet att jag får sova på soffan inatt, men visste du att män faktiskt inte har något emot det??? Det är som att campa ...
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |