Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till en cool hoj. Jag tycker att TLS:en är riktigt grym, även om den har några år på nacken. Den slår både TLR:en och framförallt den nya SV1000 utseendemässigt tycker jag. Ljudet och utstrålningen är brutalt, sen är väl inte komforten den bästa, men vad gör det.
Självklart är det inte alla som håller med mig om det, smaken är ju som du skriver delad. SV1000 är snygg och så, men den saknar en del av den brutala framtoning som jag tycker att TLS:en har och när det gäller TLS vs TLR så gillar jag halvkåpa så att man ser motor och ram mer. Men som sagt, det är min smak, andra tycker säkert annorlunda.mja, snarast ett bevis på att smaken är delad kan jag tro, snyggare än TLR, nä, snyggare än SV1000NÄÄ
Enda anledningen att välja TL framför SV är väl motorn som speciellt i TLR'n har mer klipp men utseendet är ju gammalt runt och tråkigt.
Bra hoj dock, ingen tvekan om det![]()
Fan... det var den bästa kommentaren om
en TLS jag någonsin läst!!![]()
Jag bara måste få använda den i min profil...e det ok?
![]()
R
mja, snarast ett bevis på att smaken är delad kan jag tro, snyggare än TLR, nä, snyggare än SV1000NÄÄ
Enda anledningen att välja TL framför SV är väl motorn som speciellt i TLR'n har mer klipp men utseendet är ju gammalt runt och tråkigt.
Bra hoj dock, ingen tvekan om det![]()

)Äntligen var det klart.Igår var jag o hämtade min nya kärlek!
Pulsen ökade o ett par svettpärlor samlades i pannan, det var inte utan att man var lite nervös när man gränslade skrevraketen..... Ooooooo vilket ljud!!!! O det blev inte sämre när man sen drog iväg på en runda. Världen skönaste hoj (tycker jag som inte provat så många) men nu har jag en egen racer i mitt garage!
Hoppas nu bara att man kan hålla sig cool
o inte vara för het, för det finns ott om pulver o hon vill gärna lyfta nosen när man drar på! Ja ja slutdreglat för idag, funderar på att spendera natten med henne så hon inte änner sig ensam. Tack o hej leverpastej...
![]()

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |