Så var hojsäsongen slut för mig.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Boffen skrev:
Vem tog kortet, Italienskan? Du tar väl med dig henne + hennes kompisar hem?

Nej hon monstrade av haromveckan. Dock har jag en inbjudan att komma ner till hennes alpstuga och aka skidor och sant over nyar. Hon tyckte att jag skulle ta med nagon kompis ocksa... :banana :banana

Just nu ar jag pa heatrow, copenhagenflighten gar om en halvtimme eller sa. Ska bli fantastiskt skont att komma hem! :)

Glenning skrev:
Du är alltid välkommen hem. :krama
Tack kompis! :)
 

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Ort
Ängelholm
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
lite offtopic men min hojkörning kan också vara slut på ett tag, la ut min hoj på annons idag. men om allt vill sig väl så blir det en r1 04-05 till våren, ni kan väl säga till om ni ser nåt kul, blå eller svart! mums! :tummenupp
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
pakopak skrev:
lite offtopic men min hojkörning kan också vara slut på ett tag, la ut min hoj på annons idag. men om allt vill sig väl så blir det en r1 04-05 till våren, ni kan väl säga till om ni ser nåt kul, blå eller svart! mums! :tummenupp
Svart kan det ju bli lite svårt med :va :D
Kanon hoj,bara köp :tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
blacktriple skrev:
Just nu ar jag pa heatrow, copenhagenflighten gar om en halvtimme eller sa. Ska bli fantastiskt skont att komma hem! :)
Välkommen hem BT och tack för alla intressanta reportage o trevliga bilder. :Bugar
Önska dig ett bättre objektiv i julkapp bara, det du har tar alldeles för få bilder på bejbs!

Sen har du förmodligen helt fel i trådrubriken, hojsäsongen är inte över oavsett vad ww o Glenning försöker slå i dig.

Så här såg det ut igår, eller hur Znurfen o T- röd.... nej visst fan... ni följde ju inte med... det var ju blött ute... då åker man ju inte hoj... :tungan :hihi

EDIT: Vi ses väl på SH Puben på fredag? Du behöver ju träna nu efter så många veckors torrläggning.
 

Bifogat

  • Flygrakan051113_1.JPG
    Flygrakan051113_1.JPG
    104.6 KB · Visningar: 129
  • Flygrakan051113_2.JPG
    Flygrakan051113_2.JPG
    104.5 KB · Visningar: 157
Last edited:

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Ort
Ängelholm
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
Zmurfen skrev:
Svart kan det ju bli lite svårt med :va :D
Kanon hoj,bara köp :tummenupp
nja, tänkte kanske på grå, vet inte riktigt, är kanske 06 som är svart, hade fått för mig att det fanns i 05 med... jaja vad vet jag... :va :confused:

hade varit bäst med blå så slipper jag byta ställ, måste ju vara gay! :rolleyes:
 

R-Jonas

Medlem
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -99 / R1 -12 / R1 -04 (Banhoj) / R6 -03 (Banhoj) / WR450F (Supermotard).
Ja själv har man varit utan hoj denna säsong.
Sålde min ZXR med 900 motor för ett år sen, så gissa att det kliar i fingrarna.
Funderar på att köpa en fin julklapp till mig själv, men men man får ju se vad jultomten kommer med :tomten .
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
pakopak skrev:
nja, tänkte kanske på grå, vet inte riktigt, är kanske 06 som är svart, hade fått för mig att det fanns i 05 med... jaja vad vet jag... :va :confused:

hade varit bäst med blå så slipper jag byta ställ, måste ju vara gay! :rolleyes:
Svart kommer -06, silver fanns -04/05
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
blacktriple skrev:
...copenhagenflighten gar om en halvtimme eller sa...


Det första jag ska lärma mig nu på semestern är klockan. När jag satt och skrev förra inlägget var det typ 30 sekunder kvar till att gaten stängde. Givetvis missade jag den flighten... :gnissla

Nåja, jag blev bokad på nästa BA-flight 2 timmar senare. Väl i köpenhamn vid bagagekarusellen fick alla andra från min flight sina väskor men inte jag. På bagagedisken upplyste de mig om att min väska stod i London. Jag upplyste damen om att jag var här och att min väska antagligen kännde sig lite ensam i england. :rolleyes: Nåja, hon lovade att göra vad hon kunde men att jag troligtvis fick vänta till imorgon. Så kan det gå. Hoppas jag har några rena boxershorts hemma bara... :3freak

Nåja, de som har varit hemma hos mig har också träffat Simba, grannens katt. Han satt på trappan och frös när jag kom. Jag släppte in honom och han tittade på mig en stund. Sen sprang han upp och satte sig utanför min dörr och vänta på mig. Mysig katt! :) Fast, hur förklarar man att jag inte har någon leverpastej hemma? Han verkar vara lite sne på mig just nu... :hihi


Hursomhelst, trots avsaknanden av bagage, riktigt skönt att vara hemma! :)
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
pakopak skrev:
jag kan ju provköra din när den blir klar... :tummenupp
Jag menade K5:an :va
Väldigt många som säljer efter väldigt kort tid,mer än så behöver vi ju inte gå in på med risk för påhopp från märkes trogna :)

Visst kan du får prova R1:an.
 

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Ort
Ängelholm
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
Zmurfen skrev:
Visst kan du får prova R1:an.

hehe, tackar men jag vet inte om jag vågar... :rolleyes: tror jag chansar på att försöka på YC vad tror ni man får om man lämnar sin r6 i inbyte? pris då alltså.
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top