Så var det slut

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Så var min Honda RS125R såld, och racingkarriären är nu definitivt över för åtminstone ett år framöver.

Den kommer nu att spakas av någon som har de två egenskaper jag saknar, ungdom och talang. Filip Hellberg tidigare 125 Jnr. Lycka till!

För första gången sen 1994 står jag nu utan en motorcykel i min ägo...det känns bra konstigt....

Förutsatt att man har andra intressen och saker att göra vänjer man sig mycket snabbt vid att inte ha motorcykel. Det är min erfarenhet. För 5-10 år sedan hade jag tyckt att det skulle vara otänkbart att inte äga/köra motorcyckel. Själv räknar jag med att göra come back om 5-10 år och hoppas att du också har tagit upp roadracingen då!

Chris Ash skrev:
2555752 Så var min Honda RS125R såld, och racingkarriären är nu definitivt över för åtminstone ett år framöver.

Den kommer nu att spakas av någon som har de två egenskaper jag saknar, ungdom och talang. Filip Hellberg tidigare 125 Jnr. Lycka till!

För första gången sen 1994 står jag nu utan en motorcykel i min ägo...det känns bra konstigt....

vänta du bara till våren, när du hör första hojen dra på.. då kommer suget & du börjar fundera över vad du gjort.

sedan sover du dåligt, äter sämre & dina bekanta undrar varför du blivit lite vresig.

sedan kommer du att börja surfa efter lämpliga objekt på blocket, lägga ut en tråd här om du ska köpa eller om du ska vänta till nästa år igen

sedan kommer du helt enkelt att springa iväg & impulsköpa

:fakta :lol :tummenupp

Chris Ash skrev:
2555752 Så var min Honda RS125R såld, och racingkarriären är nu definitivt över för åtminstone ett år framöver.

Grattis, vad skönt för dig. Bland det värsta som finns är gamla ögonstenar som står oanvända nere i garaget och samlar damm och blänger elakt på en när man går förbi. Jag hoppas att du någon gång får ett återfall och provar på lite hobbyåkning.

Chris Ash skrev:

*fniss* 125 :hihi
Synd för dig då. Du kan låna en av mina, jag har 4.

Eller nä, de är alla avställda nu inför vintern....

Behåll stålarna för cykeln, det kommer komma erbjudanden du inte kan missa ;)
Får se vad som händer med min yamma, ser ut som den kanske hamnar i england, hoppas dock någon svenne är mer sugen på den.

Chris Ash skrev:
2555752

Jaja. Har ochså provat att vara utan hoj, det gick en månad sedan stod det en ny i garaget :)

oscar skrev:
Att man än en gång ska behöva påminna dig om att du fått spö av en hoj med 30% mindre motorvolym, och det var dessutom rakt fram... :hihi

*ti hi* det glömmer jag aldrig :D :D :D
Oscar, du glömde ju att skriva att det var av en TJEJ han blev slagen av. :tungan
Det var helt obetalt så många ursäkter du kom med efteråt Mavve. :rolleyes:

Vad bra att du lägger av. Abstinensbesvären botas bäst genom att vara funktionär ute på banan. Du kommer inte närmare hojarna utan att sitta på dem... ;-)

Chris Ash skrev:

Fan vad dumt, nu när trenden går mot fullvuxna i 125R. Nåja, du köper snart en ny.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back