Så var det grusat, suck

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norr om Sth
Hoj
Diverse...
Körde runt på lite småvägar utanför Uppsala idag (me bil) och vägverket har redan varit ute och grusfyllt vägarna :6surkart . Iofs är det nog bra, förhindrar nog några halkolyckor i alla fall men samtidigt kan man ju int köra (läs lägga ner i kurvorna) där om det skulle bli bra väder igen.

Det är bara att vika sig inför vintern eller skaffa sig en motard med feta dubbar :D
 
Skrääääms inte så förbenat!!! *pust*...
puh..

jo. sanda brukar dom göra så här dags ja..
drajv säjf!!

/z
 
tobbe skrev:
Körde runt på lite småvägar utanför Uppsala idag (me bil) och vägverket har redan varit ute och grusfyllt vägarna :6surkart . Iofs är det nog bra, förhindrar nog några halkolyckor i alla fall men samtidigt kan man ju int köra (läs lägga ner i kurvorna) där om det skulle bli bra väder igen.

Det är bara att vika sig inför vintern eller skaffa sig en motard med feta dubbar :D
Ja, då var det så igen att man får ta E4an till Knivsta vid bästa tillfälle och blåsa ur lite men att lägga ner på ett tag det får vänta.

/Simba
P.S. jag hör av mig när jag skall ut o gasa 2-hjuling.
 
zeal skrev:
Skrääääms inte så förbenat!!! *pust*...
puh..

jo. sanda brukar dom göra så här dags ja..
drajv säjf!!

/z

Jaså du trodde det var jag som hade tuggat grus, hemska tanke :eek: , det var inte meningen.

Tjusig avatar förresten, mycket klädsamt ;)
 
tobbe skrev:
Jaså du trodde det var jag som hade tuggat grus, hemska tanke :eek: , det var inte meningen.

Tjusig avatar förresten, mycket klädsamt ;)

Jaaa, jag blev skiit orolig.. =(

hehe. tackar tackar ;p fin fin är den ;)
penguin.. ska jag banna dejj ? *ler*
(nä juste ja.. jag va visst inte moderator nej .. :va )
/z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top