Så var det dags igen...

vet inte om det var din jag såg, men mötte två ynglingar med crosshjälmar på en ktm motard som hade lite mysko färgsättning idag. den kom i riktning från partille emot björndammen typ. var en hel del svart på den hann jag se och ingen regplåt. såg iaf lite suspekt ut och dem såg ut at köra lite vilt. men den behöver ju inte varit stulen.

Man gör som dig Dennis, behåller Aprilia i profilen då man bytt, så vill ingen ha skrotet :D

haha helt sjukt men app rillia snodde dom jävlarna men lika glad blev ja för det:D

thomas köp en till hoj å förvara den i lgh som ja haha

Surt som fan! Var på ramberget ikväll o såg en gammal gul husa utan plåt o med förare utan hjälm. Nån som saknar en sån?

satt uppe vid lejonet o björnen igår. kom de en ktm farande med två killar på med hjälmar, utan reg plåt såg lite skumt ut.

Surt som fan! Var på ramberget ikväll o såg en gammal gul husa utan plåt o med förare utan hjälm. Nån som saknar en sån?

Jag kan också ha sett den hojen, men då med två gubbar på, med hjälm. Körde ohälsosamt fort på cykelbanan förbi Lundbybadet. Detta var vid 17:45 nånting igår.

Jag kan också ha sett den hojen, men då med två gubbar på, med hjälm. Körde ohälsosamt fort på cykelbanan förbi Lundbybadet. Detta var vid 17:45 nånting igår.

Det var två på den andra gången ja såg den. Ingen av de hade hjälm. Regskylten var dessutom blank så den såg stulen ut.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8