Så var det dags, äntligen medlem!

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Laidies and germs, I give u.... Fry!

Som många andra har man suttit länge och tagit in allt vad visdom och subjektiva bedömningar heter här på SH.com innan man fick en spark i röven av en medlem att det var dags att joina. I mitt fall var det Hållundan som tjöta om vilken fantastisk community (är det vad det kallas? är inget lunar-freak eller msn-fjortis) detta verkligen är inte bara när man sitter framför datorn utan även vid utekvällar och Norgeresor.

Jag letar något att köra på för tillfället. Under vinter/vår kommer det med säkerhet att införskaffas något kul (mindre kul för morsan; "Om du dör gör jag dig arvlös"). Under tiden stillar jag mina lustar med en Audi S2 men den kommer att säljas av under våren (är du intresserad så PM:a; då får jag reda på hur det funkar oxå).

För er som inte vet var Homelake ligger kan jag meddela att det är nära till Ghettoborg. Skämt åt sidan så hoppas jag kunna hänga med på några turer runt Göteborg till sommaren. GBG-forumet kommer iaf att besökas ofta.

P.S. Jag älskar att skriva små meningslösa anekdoter inom parentes. Här fick ni en utan.

Edit: Blev visst i fel forum, men va fan. Går det att flytta den? Jag gör en dublett istället.

Last edited:
Välkommen, hållundan är en jobbig jävel som tjötar mycket :)

Se nu till å skaffa en hoj, du kommer inte att ångra dig :banana

Hemsjö city vet väl alla var det ligger :tummenupp

fogerty skrev:
hållundan är en jobbig jävel som tjötar mycket :)
`
:hihi

Jag var granne med hans tjej. Det var så vi träffades. Lustigt nog var det vid samma tidpunkt som jag började blöda ur öronen... :lol :tungan

Verkligen kul att flera man har hört talas om verkar vara trevliga nog att hälsa en välkommen. :tummenupp

Jag tackar ödmjukast

/poppler

Poppler skrev:
Verkligen kul att flera man har hört talas om verkar vara trevliga nog att hälsa en välkommen. :tummenupp

Jag tackar ödmjukast

/poppler

Eftersom Hållundan har dragit in dig i denna skit så har du nog sett hand fukktrukk oxå!! I den så finns det en cool sak. Det gröna gräset!! :tungan :yoparty :Bugar

:D

Du anar inte vem han fått det av!!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien