Så var det bekräftat!!

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Var för första gången ute och fick känna lite på min nya fina motorcykel.
Tänkte jag skulle ta en sväng till Rosenhill och tanka och sedan tillbaka till Tungelsta.

På vägen dit var jag alldeles alena på bulten. Tyckte det gick utav bara f-n.
Och det blev inte mycket mer än en halv centimeter med orört gummi på bakdäcket.

Sen stod jag och tankade vid Rosenhill vid 19:00 tiden samtidigt som en R1:a.
Vi åkte iväg från macken samtidigt.
Jag tänkte att det är väl lugnt.
Jag får hållla koll o backspegeln..
Jo tjena!

Jag hann fan inte tänka tanken så kom det nåt blått skjutet ur en kanon..
Sen gjorde jag några halvhjärtade försöka att komma i kapp.. Men borta vid skolan vete fan vad som hände.
När jag svängt vänster, kom runt första högern..
Då fanns där ingen R1:a längre.

I och med detta kan jag inte annat än konstatera att det är bekräftat!
Jag skall ha ett snigelskal på ryggen när jag är ute och kör..

Kom hem ställde in hojen i garaget lätt moloken...
Men jag fick i alla fall testa nya fina motorcykeln...
 
:rofl Satan du är ärlig och det ÄGER !
Sällan har man skådat trådar på SH där folk beskriver hur sackta dem kör !

SNAIL HERO!!!!!!!!!!!!!!! :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
 
Snail_shell skrev:
2336481 Var för första gången ute och fick känna lite på min nya fina motorcykel.
Tänkte jag skulle ta en sväng till Rosenhill och tanka och sedan tillbaka till Tungelsta.

På vägen dit var jag alldeles alena på bulten. Tyckte det gick utav bara f-n.
Och det blev inte mycket mer än en halv centimeter med orört gummi på bakdäcket.

Sen stod jag och tankade vid Rosenhill vid 19:00 tiden samtidigt som en R1:a.
Vi åkte iväg från macken samtidigt.
Jag tänkte att det är väl lugnt.
Jag får hållla koll o backspegeln..
Jo tjena!

Jag hann fan inte tänka tanken så kom det nåt blått skjutet ur en kanon..
Sen gjorde jag några halvhjärtade försöka att komma i kapp.. Men borta vid skolan vete fan vad som hände.
När jag svängt vänster, kom runt första högern..
Då fanns där ingen R1:a längre.

I och med detta kan jag inte annat än konstatera att det är bekräftat!
Jag skall ha ett snigelskal på ryggen när jag är ute och kör..

Kom hem ställde in hojen i garaget lätt moloken...
Men jag fick i alla fall testa nya fina motorcykeln...


hehe det e bra!!

bytat nick ?? hur gör man det ?
 
Snail_shell skrev:
2336481 Var för första gången ute och fick känna lite på min nya fina motorcykel.
Tänkte jag skulle ta en sväng till Rosenhill och tanka och sedan tillbaka till Tungelsta.

På vägen dit var jag alldeles alena på bulten. Tyckte det gick utav bara f-n.
Och det blev inte mycket mer än en halv centimeter med orört gummi på bakdäcket.

Sen stod jag och tankade vid Rosenhill vid 19:00 tiden samtidigt som en R1:a.
Vi åkte iväg från macken samtidigt.
Jag tänkte att det är väl lugnt.
Jag får hållla koll o backspegeln..
Jo tjena!

Jag hann fan inte tänka tanken så kom det nåt blått skjutet ur en kanon..
Sen gjorde jag några halvhjärtade försöka att komma i kapp.. Men borta vid skolan vete fan vad som hände.
När jag svängt vänster, kom runt första högern..
Då fanns där ingen R1:a längre.

I och med detta kan jag inte annat än konstatera att det är bekräftat!
Jag skall ha ett snigelskal på ryggen när jag är ute och kör..

Kom hem ställde in hojen i garaget lätt moloken...
Men jag fick i alla fall testa nya fina motorcykeln...
Jag blev omkörd av två mopeder för ett par veckor sedan.
Så du kan nog glädja dig med att du kör snabbare än mig.
:)
 
Nitrogen skrev:
2336545 Jag blev omkörd av två mopeder för ett par veckor sedan.
Så du kan nog glädja dig med att du kör snabbare än mig.
:)

:3freak nog för att man kan trimma mopeder ganska friskt, men... hallå? Permobil nästa? :D
 
ewook skrev:
2336556 :3freak nog för att man kan trimma mopeder ganska friskt, men... hallå? Permobil nästa? :D
Alla kör efter sitt eget tempo, sen skiter man väl i om man blir frånåkt av nån , men kul att det är nån som faktiskt erkänner att dom inte är snabbast , annars brukar det nästan vara tvärtom , alla är snabbast :)
 
Ken Keniff skrev:
2336567 Alla kör efter sitt eget tempo, sen skiter man väl i om man blir frånåkt av nån , men kul att det är nån som faktiskt erkänner att dom inte är snabbast , annars brukar det nästan vara tvärtom , alla är snabbast :)

hush! jag försöker försvara mitt eget sniglande på båge ju! :7peta
(jag är så snabb så att jag inte ens har körtkort ännu ;)
 
byt hoj bara...så är problemet löst, en italiensk VFR är inte sååå inspirerande, eller?

Men, bra att du säger som det är, du kanske räddade livet på någon som inte Vågar Vara Långsam... VVL - en ny kampanj...:tummenupp
 
rfb skrev:
2336603

Men, bra att du säger som det är, du kanske räddade livet på någon som inte Vågar Vara Långsam... VVL - en ny kampanj...:tummenupp


jaj e me! Jag blir alltid sist på bulten!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top