Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
Var för första gången ute och fick känna lite på min nya fina motorcykel.
Tänkte jag skulle ta en sväng till Rosenhill och tanka och sedan tillbaka till Tungelsta.
På vägen dit var jag alldeles alena på bulten. Tyckte det gick utav bara f-n.
Och det blev inte mycket mer än en halv centimeter med orört gummi på bakdäcket.
Sen stod jag och tankade vid Rosenhill vid 19:00 tiden samtidigt som en R1:a.
Vi åkte iväg från macken samtidigt.
Jag tänkte att det är väl lugnt.
Jag får hållla koll o backspegeln..
Jo tjena!
Jag hann fan inte tänka tanken så kom det nåt blått skjutet ur en kanon..
Sen gjorde jag några halvhjärtade försöka att komma i kapp.. Men borta vid skolan vete fan vad som hände.
När jag svängt vänster, kom runt första högern..
Då fanns där ingen R1:a längre.
I och med detta kan jag inte annat än konstatera att det är bekräftat!
Jag skall ha ett snigelskal på ryggen när jag är ute och kör..
Kom hem ställde in hojen i garaget lätt moloken...
Men jag fick i alla fall testa nya fina motorcykeln...
Tänkte jag skulle ta en sväng till Rosenhill och tanka och sedan tillbaka till Tungelsta.
På vägen dit var jag alldeles alena på bulten. Tyckte det gick utav bara f-n.
Och det blev inte mycket mer än en halv centimeter med orört gummi på bakdäcket.
Sen stod jag och tankade vid Rosenhill vid 19:00 tiden samtidigt som en R1:a.
Vi åkte iväg från macken samtidigt.
Jag tänkte att det är väl lugnt.
Jag får hållla koll o backspegeln..
Jo tjena!
Jag hann fan inte tänka tanken så kom det nåt blått skjutet ur en kanon..
Sen gjorde jag några halvhjärtade försöka att komma i kapp.. Men borta vid skolan vete fan vad som hände.
När jag svängt vänster, kom runt första högern..
Då fanns där ingen R1:a längre.
I och med detta kan jag inte annat än konstatera att det är bekräftat!
Jag skall ha ett snigelskal på ryggen när jag är ute och kör..
Kom hem ställde in hojen i garaget lätt moloken...
Men jag fick i alla fall testa nya fina motorcykeln...
Satan du är ärlig och det ÄGER !
nog för att man kan trimma mopeder ganska friskt, men... hallå? Permobil nästa?