Så var den sommaren förstörd

Generix

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2006
Hoj
KTM Lc4 men ska byta mot Yamaha WR
Var uppe i borås och körde lite motard förra helgen. Gick fin fint som det brukar men jag avslutade med att lägga ner hojen i en skarp kurva.:4skrika Inget konstigt med det det var ingen hastighet att tala om (ca 30kmh) Men när jag skulle resa mig så vek sig knäet. Jag kasta mig på marken av smärta. :död

Det blev en resa till borås sjukhus och där väntade en operation med lite skrot som skulle skruvas in i knät. Det var så illa att dom inte hade platts till mig så jag fick ta ambulansflyg ner till min hemort (malmö) och utföra operationen där.

Nu har jag ca 12 veckor med att ligga still och utan att belasta benet. Jag skulle ha börjat mitt nya jobb på måndagen effter olyckan. Jag skulle bygga färdigt min bil och för att göra det hela lite mer "intressant" så förlorade jag min flickvänn :huvet .

SNÄLLA vad ska jag göra? :( måste ha något annat att tänka på eller göra. jag är värkligen på väg "ner" :död

MTX Mototrax, MX Superfly och MX vs ATV unleashed är bra crosspel. Snäll flickvän du hade, hon verkar vara en sådan person som saknar allt vad tackt och ton heter.

Får du belasta benent något alls? Du kanske kan ta köra ATV i lugnaretempo?

Jag hade nog börjat supa om jag varit i din situation...

Nädå, köp datorspel, passa på dig att lära dig något du tycker är intressant. Kasst att du blev av med ditt fruntimmer annars hade ju hon kunnat undehålla dig...

/F

Drog puman för att du blev sängliggande? Vilken slyna.
Annars tycker jag du ska beställa hem striptease, det vore fett.
Xbox 360 får du väl köpa, nya kabelkanaler. Har du uteplats eller balkong? Köp rosévin och massa billiga pocketar.
Sov i solen.
Knarka, du lär ju fått feta piller - bara att dra på.

:pannkyss Kan du inte be någon kompis dra med dig till någon uteservering i rullstol. Då kan alla tjejer som tycker så synd om dig och som tycker att du är så cool som kör hoj ta hand om dig :)

Som här då.. sommaren helt jävla förstörd. Fast jag valde det själv :huvet
har bara 12 veckor med gips kvar nu.. o tyvärr e man ju så svag o stel i vänsterbenet/foten så jag kommer fan ingen stans.

Massa spel o film e iaf det som räddar mig..

Bifogat

• PICT0606.JPG
    PICT0606.JPG
    101.9 KB · Visningar: 68
Maverick skrev:
2286552 Som här då.. sommaren helt jävla förstörd. Fast jag valde det själv :huvet
har bara 12 veckor med gips kvar nu.. o tyvärr e man ju så svag o stel i vänsterbenet/foten så jag kommer fan ingen stans.

Massa spel o film e iaf det som räddar mig..

Du har ju haft den avataren hur länge som helst, vad är det för skada du fått egentligen?

Jo riktigt jäkla ruttet är det :argpådato jag lova mig själv att denna sommaren skulle blir en av dom bästa sommrarna jag har hafft.......... ellerhur? :huvet och detta med benet kunde inte komma i en sämre tidpunkt än nu. men vad ska man göra? nu är det som det är. :( hoppas bara att jag klarar mig ur detta med "huvudet" i bra skick. :gnissla

är ingen deppig snubbe igentligen...... men detta är fan tufft alltså... hade sånna feta planer och jobbade fullt för att förvärkliga dom. var SÅ nära att "fulborda" mitt liv... Man blir rädd när man tänker på hur fort saker och ting kan förändras till den direkta motsattsen :(

Alltså, det är verkligen tråkigt det som hänt men sätt det i lite perspektiv snart i alla fall. Efter att ha haft en cancersjuk jämnårig vän med dödsdom på sig härom sommaren så känns det liksom svårt att hålla med om att ditt liv är förstört. Ditt liv är förändrat, kraftigt i tolv veckor och säkert märkbart i upp till ett år men det är liksom inte the end vi snackar här.
Ryck upp dig och ring en strippa nu, jag åker förbi några rödljus med sådana där "Massage 073xxxxxxx" klistermärken på vägen hem, kan lägga ut om du vill? :tummenupp

Kuritas skrev:
2286632 Vad är MMS4US?

MMS for us skulle jag tro.

Om man kollar på cheyerna så skulle jag säga att det är som snyggast.se fast man skickar in mms istället.

Markus skrev:
2286567 Du har ju haft den avataren hur länge som helst, vad är det för skada du fått egentligen?
ja du.. vart ska man börjar. 030820 körde jag av vägen, bröt vänster lårben, vänster fotled, höger fotled och höger underben åt helvete. Haft komplikationer på vägen tbx. Det e bara att hoppas att denna operationen (steloperation av fotleden) lyckas, så borde det bara vara en operation kvar, att rätta till vänsterfoten oxå. Finns en del trådar om olyckan o skadorna.. bara att söka.. :D

Avataren har jag inte orkat byta.. sitter inte längre i rullstol, men gjorde det i ca ett år, men har hoppat på kryckor sen dess. Nu borde man väl eg byta avatar till en på sonen istället.. :D

har har du två bilder på underbenet.. http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=127037 och http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=127036

Ptja, en massa saker som du inte kan göra nu. Det är inget du kan göra något åt, så konstatera faktum och glöm det sedan. Ältande är inte så produktivt.

Så, vad kan du göra något åt?

Ta en funderare på om det inte finns något du velat göra länge som kan göras i din nuvarande situation. Du har fått en hel del ledig tid från allt det där andra. Skit i att det andra var kul och fundera ut vad du vill göra med den tiden, av det du kan göra?

Bröt benet i vintras och fick ha gips i 4 veckor, Jag tyckte det var länge! Och när jag fick ta av gipset så var benet hälften så "tjockt".

Kan bara tänka mig hur du kommer att ha det! Krya på dig! :pannkyss

Rådiggade Jessans ide :pannkyss Nä, verkar ju som om livet suger fett för tillfället, men försök tänka att lika bra att skiter sig på en ggn så kan det bara gå uppför sen.

Men förutom böcker, spel etc så se till att umgås, att diverse folk kommer & underhåller samt drar med dig ut & glöm för f*n inte att träna. (Man blir rätt klen av att vara gipsad, men kan träna en hel del undertiden för att underlätta vid avgipsningen)

Maverick skrev:
2286703 ja du.. vart ska man börjar. 030820 körde jag av vägen, bröt vänster lårben, vänster fotled, höger fotled och höger underben åt helvete. Haft komplikationer på vägen tbx. Det e bara att hoppas att denna operationen (steloperation av fotleden) lyckas, så borde det bara vara en operation kvar, att rätta till vänsterfoten oxå. Finns en del trådar om olyckan o skadorna.. bara att söka.. :D

Avataren har jag inte orkat byta.. sitter inte längre i rullstol, men gjorde det i ca ett år, men har hoppat på kryckor sen dess. Nu borde man väl eg byta avatar till en på sonen istället.. :D

har har du två bilder på underbenet.. http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=127037 och http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=127036
Har du ork nog till att prestera fram en son så bör du nog byta :)

Ragga maaaassor med brewdar på raggsajterna.

Sen ser du till att exxet får hör hur mkt cheyer som är hemma hos dig och fikCsar te och hångel.

Bli kung på att vissla på vetefältet helt enkelt :slicka

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back