marten_larsson
Mårten
Var på skroten idag å fixade en ny motor eftersom växellådan e trasig på min. Den skulle dra olja men "va fin i växlarna och övrigt". Har precis kluvit motorn och vad ser men om inte minst lika slitna drev som mina egna. Man borde väl insett att det var ett totalt nedköp när man ser den första lagade motorkåpan eller den saknade skruven+fjäder på kopplingen eller de brutalt misshandlade skruvhuvudena bakom kopplingen men man vill ju så gärna.
Så nu står jag har med två motorer, den nya mer trasig än den gamla och tusen spänn mindre. Ja, tusen spänn e inte mkt för en motor men när han säger att växellådan ska vara bra
Verkar iaf som att lamellerna är bättre plus att jag kan använda undre motorkåpan eftersom jag har haft sönder den (men lagad). Känns så jävla skit, kommer det ta ännu längre tid att få ihop hojen.
Så nu står jag har med två motorer, den nya mer trasig än den gamla och tusen spänn mindre. Ja, tusen spänn e inte mkt för en motor men när han säger att växellådan ska vara bra

Verkar iaf som att lamellerna är bättre plus att jag kan använda undre motorkåpan eftersom jag har haft sönder den (men lagad). Känns så jävla skit, kommer det ta ännu längre tid att få ihop hojen.