så sant,så sant....

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Dagens ungdommar.. ush ja
håller me
¨
Men just nu sitter jag lite i en knipa för jag måste skriva ett mail för att få de senaste updateringarna till parabolkortet och om jag inte hinner få det så kanske jag missar 5 min av filmen jag tänkte titta på ikväll

Men som sagt ungdommar vet inte hur bra de har de...

O sen så skulle telia göra någon uppdatering som skulle ta 5 min o då avbryts min nerladdning och då hinner jag kanske inte få ner alla låtar tills jag ska sticka.
Då måste jag sitta o lyssna på gamla låter på väg till jobbet.

Dagens ungdommar borde uppskatta sin situation i samhället

Nä nu får jag väl gå till brevlådan o tömma brukar göra det varje måndag för vem pallar ta me sig posten in när man kommer hem tänk om där e mycket post

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :fakta :notme :tummenupp

:bow :bow :bow

Helt riktigt!

Du glömde dock mopparna .... idag har de ju riktiga värstingar.

Ser ut som en R1'a och går som en slö bil i alla fall ....

Nääää .... vi fick lära oss den hårda vägen. Puch Dakota, Cresent Compact och en o annan KS50 ....

Ungdomarna har det för bra idag ... håller dock med tidigare talare om att stavfelen är lite väl frekventa.

MikkE skrev:
eftersom att jag är en -84a så tar jag inte åt mig :p

POJKVASKER! DU SKA VA GLAD ATT DU SLAPP KÖRA HOJ PÅ TIDIGT 80-TAL FOLK WOBLAR SIG FRAM (FÖRUTOM DE SOM ÅKER LAVERDA ELLER DUCATI). VÄL FRAMME PÅ JOBBET, GUNGAR DET FORTFARANDE. HONDA CB650, CB750, LÄNGRE ÄN LINCOLN CONTINENTAL MARK IV, SVAJAR SOM EN TV-MAST I SAMTLIGA KURVOR. WOBEL CYKLERNA GJORDE OFTAST ANSPRÅK PÅ H E L A VÄGEN. SPÅRVAL VAR BARA ATT GLÖMMA :D

håkanolsson skrev:
POJKVASKER! DU SKA VA GLAD ATT DU SLAPP KÖRA HOJ PÅ TIDIGT 80-TAL FOLK WOBLAR SIG FRAM (FÖRUTOM DE SOM ÅKER LAVERDA ELLER DUCATI). VÄL FRAMME PÅ JOBBET, GUNGAR DET FORTFARANDE. HONDA CB650, CB750, LÄNGRE ÄN LINCOLN CONTINENTAL MARK IV, SVAJAR SOM EN TV-MAST I SAMTLIGA KURVOR. WOBEL CYKLERNA GJORDE OFTAST ANSPRÅK PÅ H E L A VÄGEN. SPÅRVAL VAR BARA ATT GLÖMMA :D

Äsch sånt gnäll, man får inte vara bortskämd.
Lite vobbel o skrammel är ju livet.
Du ska veta att jag har en cb1100 i garaget (83a), den du:-)

Silwer skrev:
Äsch sånt gnäll, man får inte vara bortskämd.
Lite vobbel o skrammel är ju livet.
Du ska veta att jag har en cb1100 i garaget (83a), den du:-)

:skrämd :skrämd :skrämd

Å andra sidan får väl jag erkänna att vid mina däck-köp på den tiden, brukade jag snällt fråga efter utslitna släng-däck i stora skräp-containern :D

håkanolsson skrev:
hahaha. så synd för dig då!!! hahahaha :D :D :D :D :D :tummenupp

håkanolsson skrev:
:skrämd :skrämd :skrämd

Å andra sidan får väl jag erkänna att vid mina däck-köp på den tiden, brukade jag snällt fråga efter utslitna släng-däck i stora skräp-containern :D

Den är dock inte min och har varit nerplockad i 5 år nu eller nånting sånt.
Men jag får väl fixa till den o ut o reta folk lite:-)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back