Så OT det kan bli...

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Såg att det snart finns 10.000 startade OT-trådar. Det är fler än i någon annan forumdel, av detta kan man dra slutsatsen att vi är ett mycket osakligt gäng som hänger här.

Detta är den 9996'e OT-tråden, ska bli spännande att se vem som startar den 10.000'e. Jag satsar på Mingves!

Funderar på att starta ett rent offtopic-forum där alla måste vara osakliga hela tiden och måste byta ämne mellan varje inlägg...

OffTopic.com - Här snackas det!

// Uttråkad

chrilla skrev:
Såg att det snart finns 10.000 startade OT-trådar. Det är fler än i någon annan forumdel, av detta kan man dra slutsatsen att vi är ett mycket osakligt gäng som hänger här.

Detta är den 9996'e OT-tråden, ska bli spännande att se vem som startar den 10.000'e. Jag satsar på Mingves!

Funderar på att starta ett rent offtopic-forum där alla måste vara osakliga hela tiden och måste byta ämne mellan varje inlägg...

// Uttråkad
Regga domänen www.mingves.com och kör hårt.

chrilla skrev:

// Uttråkad

Det mesta inom MC har väl redan diskuterats därav finns det mycket att söka på i det forumet. Då behöver man inte snacka lika mycket som i det osökbara OT forumet.

Kom igen crille,jag vet att du vill starta den :7peta

Det är bara att starta några trådar om att du gillar pasta och är klen i ryggen :D :D

Folk är ju folk, alla som kör hoj är inte automatiskt extremintresserade av varje detalj runt hojar.
Fast jag håller med om att många många trådar på denna forumdel spårar ur fullständigt, ibland är det kul att läsa iaf.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back