Så nu ska man inte ha moppe längre tydligen...

Status
Ej öppen för fler svar.

Gasrullen

Bäst
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Västerhaninge
Hoj
rd350-84
Hejjsan, Nu börjar man fasen bli 17 bast, Dax för att lämna moppenet och skaffa sig lite tyngre grejjer en 80cc cross och trimmad moped (har ingen mc en dock :7peta )

Men nånstanns måste man börja, Tänkte börja hänga här och ta emot varma rekomendationer på lätta mc's och utrustning osv... Ja det va väl allt för idag

Hoppas ingen får adhd för att jag bara har moped och cross en sålänge :näsblod
 
Last edited:
Itacha75 skrev:
1...2...3..... trött idag Swedie?

Trött, mjo...Jobbar "hela" dagarna och sparar till 125cc cross o utrustning o lätt mc och "utrustning" till den och mig :tungan och en jäkla massa saker, men de e så det ska vara på hösten/vintern ;)
 
Itacha75 skrev:
1...2...3..... trött idag Swedie?


Han sitter väl o gör nåt liknande nu, ungefär "*pust* jag blir så trött"


Du den nye snubben, ta bort bilden om du vill va medlem i mer än 20 minuter. :7peta
 
VAFAAN!!! En moped!! Nakcskått, nu smellere direkct. :mad:

Nä bara skämtar :D

Snygg Stoppie grabben. :tummenupp
Jag han se bilden innan de elaka farböderna skrämde dig. :)
 
Crossintresse o behöver prata = www.soe.se
Yngling med oborstad språk och uppförande = inte här tack

bannad o välkommen åter när det finns intresse för sporthoj.

Crossåkare är inte Sporthojare.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top