philsson skrev:2570737Vilken arsmodell?
2002
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
philsson skrev:2570737Vilken arsmodell?
2002
Been there, done thatBarrett skrev:2570303Fan, det borde inte vara några problem att komma ner i hälften av hojens vikt. Iaf en naken Barrett mot en hoj med jätte mkt benisn & andra vätskor i![]()
Om man är tokdeffad när man väger 100kg vad gör man då?wheelie82 skrev:2572355Det tråkiga är ju att hur man än vrider och vänder på det så är den bästa och billigaste viktminskningen bantning av föraren.. Så billigt trim till nästa säsong: Spinningcykel...
Då får man lägga pengarna på trim och lätta cykeln, med kolfiberfälgar kanske?Stoffy skrev:2572523Om man är tokdeffad när man väger 100kg vad gör man då?![]()
Stoffy skrev:2572523Om man är tokdeffad när man väger 100kg vad gör man då?![]()
Jo men aldrig mer, vågar hävda att det inte är så roligt.Lennartsson skrev:2572627Aldrig funderat på basket????
kolfiberfälgarna finns ju redan men lite Magurabromsar och mycket trim till nästa säsong så kanske man får komma top tio någon gångmr_rockster skrev:2572547Då får man lägga pengarna på trim och lätta cykeln, med kolfiberfälgar kanske?![]()
Tycker du kan skänka de där kolfiberfälgarna till någon som behöver dom, som jag texStoffy skrev:2572692kolfiberfälgarna finns ju redan men lite Magurabromsar och mycket trim till nästa säsong så kanske man får komma top tio någon gång![]()
Du kan ta dom när jag kör ihjäl mig.....Olof Eriksson skrev:2572840Tycker du kan skänka de där kolfiberfälgarna till någon som behöver dom, som jag tex![]()
han oxåStoffy skrev:2572872Du kan ta dom när jag kör ihjäl mig.....
dom skulle ju jag få har du ju sagtSorry. Klart du kan ta dom Blom.blom skrev:2575336han oxådom skulle ju jag få har du ju sagt
Vi kan väl få ett var?Stoffy skrev:2575524Sorry. Klart du kan ta dom Blom.
Du åker till USA och köper en CR 500 som du konverterar till motard...Stoffy skrev:2572523Om man är tokdeffad när man väger 100kg vad gör man då?![]()
Stoffy skrev:2572523Om man är tokdeffad när man väger 100kg vad gör man då?![]()
nosferatu skrev:2566920vägde min -05 hemma i hallen på en badrumsvåg med ett hjul åt gången o ca halv tank, drygt 128 kg, om man nu kan lita på vågen
breheim skrev:2576411[Off topic]
Vad var anledningen till att du inte bar ut badrumsvågen istället för att släpa in hojen...?
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |