Så man blir support när man har hojen på blocket också.

du har rätt, alla får tycka som dom vill. jag hajjar att de kan vara lite obehagligt att nån främling ringer från ingenstans o undrar "hur startar jag min hoj" <---skämt. personligen skulle jag (ifall personen inte lät otrevlig) hjälpt honom. tycker de e skit kul o hjälpa sporthojbröder så mkt jag kan, har själv fått mkt hjälp

puss o kram

eller så var det inte därför, tagit bort de nu. Var klantigt skrivet i farten och orelevant. Sry!

Antar att du inte läst mitt senaste meddelande så gör om och gör rätt för där har du ditt svar på påståendet om otrevlighet. Jag finner inget i samtalet otrevligt men du vet säkert bättre så låt mig höra.. För jag antar att han inte kunde läsa min tankar?

om man ser en kille på stan med en likadan hoj som man själv så går det oftast bra att gå fram och fråga något om hojen, ni hade i alla fall likadana hojar

Kanske vill du inte hjälpa honom för att han har utländsk härkomst... du kunde använt den tiden som du tog till att skriva den har tråden till att hjälpa honom istället tycker jag..om du inte kunde svara på hans fråga kunde du iaf varit trevlig mot honom.

han sa aldrig att han var otrevlig mot killen. jä jä jä jä jä jä skitsamma snack om svenne eller blatte e bara tråkigt. syns ändå inte med ställ o hjälm

Men seriöst ska man ha support på allt man äger!?
Kanske man ska starta en ny internetsida där man kan lista allt man äger sen kan folk som har något likt ringa å ställa frågor!!
:gnissla

Men seriöst ska man ha support på allt man äger!?
Kanske man ska starta en ny internetsida där man kan lista allt man äger sen kan folk som har något likt ringa å ställa frågor!!
:gnissla

:D :D Hahaha ja vissa verkar tydligen vilja ha det så.....

Visst ska man hjälpa varandra så gott det går,men jag håller med "trådstartaren" om att ringa på en blocketannons och fråga om mekhjälp är udda....då hade jag också skakat på huvudet...!

Last edited by a moderator:
jag håller men trådskaparen att det va en konstig prick men nu ringde ju gubben ,, men det jag fortfarande undrar över e .vad har hans härkomst med att göra.att han ringde
eftersom trådskaparen va så tydlig med det .
frågan e om han nu hade varit tydlig med det om det nu va en svensk .
Det e ju det som e problemet för mig ..

Tycker det var personen som ringde till trådskaparen som var skitstöveln.
Han fick ett bra tips och säger inte ens tack, utan bara lägger på luren.

Sen angående att trådskaparen skrev att det var en invandrare som ringde, kanske helt enkelt var för att det var just en invandrare som ringde.
Vad är så konstigt med det:va

Skit i härkomsten. Läs om, läs rätt!!!

Det står faktiskt inte i inlägget att det var på grund av den ringandes härkomst som dsundelin blev irriterad. Det var på grund av att han fått agera support. Att det var utländsk härkomst var bara (irrelevant) extrainformation, ungefär som att säga att det var en man som ringde. Han hade kunnat sagt tysk brytning, läspade... whatever!

Är ni överkänsliga, eller? Bryter ni ihop när ni får se en "Nogger Black" eller en "Girlie" på GB's glasskarta? Är ni SÅNA???

:backontop

Själv tror jag att jag läste rätt, jag upprördes enkomt av det ouppfostrade beteendet att ringa på en annons när man istället borde ringt en mc-firma eller allra helst säljaren av den produkt man köpt.

Dessutom var killen ohövlig, och slängde på luren när han inte blev hjälpt. Hur väluppfostrad och socialt kompetent är man då?

Last edited:
ne så känslig e jag inte :tuttar men jag tycker att det va onödig information ,..
sen så tycker jag att killen som ringde va en idiot ...

Nä men vad trevligt att hojbröder på sporthoj är hjälpsamma.
Ska direkt påtala till alla jag känner att har du problem så ring på ALLA mc annonser på sporthoj och fråga om hjälp om din kawa,sukka,yamma för där ställer dom tydligen upp

Nej, givetvis behöver man inte hjälpa till, och det var ett ganska underlig sätt att söka hjälp på, men måste man nödvändigtvis vara en idiot för att man använder blocket lite kreativt? Jag tycker det var ganska roligt.

/perris

Som sagt, kan inte ni "hel ylle" killar som tycker detta sättet var helt ok skriva ut era telefonnummer så har dessa personer några att ringa till när de har problem. Då slipper vi som inte är intresserad av annan kontakt än från köpare sånt här. Ni får gärna ta tag i dem som bara vill provköra saker också så slipper vi andra de med, är väl bra att dom får testa era maskiner istället då.
Tycker de är bra att det finns sociala personer som ni som kan bygga upp svenskars "otrevlighet", dock ligger min gräns lägre.

Philsson kan ta väl ta tag i det så blir det färre som råkar ut för "svenskar som är sjukt osociala och otrevliga".

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra