Så kan de ju inte göra!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ändra om MotoGP's sida sådär. Jag tycker den blev fulare och helt plötsligt finns den en massa betallänkar att klicka på på förstasidan. Vansinnigt irriterande att få upp meddelandet 'This is a pay-per-view content' hela tiden. Och jag hittar ingenstans. Det var bättre förr! Eller?

Last edited:
Macho Woman skrev:
Ändra om MotoGP's sida sådär. Jag tycker den blev fulare och helt plötsligt finns den en massa betallänkar att klicka på på förstasidan. Vansinnigt irriterande att få upp meddelandet 'This is a pay-per-view link' hela tiden. Och jag hittar ingenstans. Det var bättre förr! Eller?

Jo, det var bättre innan även om jag tycker om att de förnyar utseendet. Det är märkligt att nyheter inte inordnas i kronologiskt och efter disciplin. :va

Det VAR faktiskt bättre förr. Jag håller med. Jag kan tex. inte se på bilderna hemma, pga. mina popup-killers och annat jävulstyg.

Naä, det var absolut inte bättre förr. Däremot är det kanske inte är riktigt lika bra nu...

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back