Så kallade "spräckbrickor", var finns de?

vet inte riktigt vad du menar. men om det är nitar för att fästa ihop kåpor med, med en bricka som expanderar när man trycker in niten så finnns de nog hos din mc-handlare..
jag köpte sånna till min sv för ett par år sen..

känner på mig att det kanske inte är sånna du är ute efter men det var värt ett försök iaf
:)

Cale skrev:
vet inte riktigt vad du menar. men om det är nitar för att fästa ihop kåpor med, med en bricka som expanderar när man trycker in niten så finnns de nog hos din mc-handlare..
jag köpte sånna till min sv för ett par år sen..

känner på mig att det kanske inte är sånna du är ute efter men det var värt ett försök iaf
:)
De e precis sånna jag menar. Men tanken var att jag skulle slippa gå till min mc-handlare då jag misstänker att dom är jätte-mycket dyrare än exempelvis någon typ av järnhandel eller liknande.

Men tack ändå?

RSV_R skrev:
Där ser man. Exakt sånna menar jag. Men kolla in priset, ca 75 kr för 8st +frakt. De blir inte billigt, eftersom jag har rivit hela hojen för lack. Jag har inte räknat hur många jag behöver, men de e många.

Tackar ödmjukast ändå.

Kent W skrev:
......kallas dom i våra järnhandelsbutiker, finns i massa olika utföranden och storlekar.

http://www.inseco.se/Produkthandbok.pdf

sid: 111

KentW
Sidan 110 annars var de helt rätt. Verkar som om dom bara gör stora leveranser, så man får la gå till nån stor järnaffär och kolla.

Nu vet jag iallafall.
Tackar-tackarrrrrr.

ec2bme skrev:
Där ser man. Exakt sånna menar jag. Men kolla in priset, ca 75 kr för 8st +frakt. De blir inte billigt, eftersom jag har rivit hela hojen för lack. Jag har inte räknat hur många jag behöver, men de e många.

Tackar ödmjukast ändå.

Men om du har dom kvar så föreslår jag det billigaste... att platta till dom igen. Funkar perfa! Lägg dom mot en platt yta och ta något platt och runt som passar i "hålet" och knacka till dom och de är som nya igen....

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8