Så j--la bra affär!!!!

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Är så sjukt nöjd med mig själv!!
Köpte en Shoie XR 1000, dainese ryggskena och dainese handskar för 3100:- i lördags. HELT NYA prylar.
Speed MC i örebro har ju kursat så de hade utförsäljning med 50-70% rea.
Har visserligen precis köpt ett nytt tvådelat Daineseställ men blev bra sugen på ett helställ med 70% rabatt!!!!
Vad säger ni, bra lr dålig affär???? :yoparty

Stefan skrev:
Vart????
Utförsäljning på Speed, eller?

Yes, håller på hela veckan men snabba dig för det va rätt utplockat i lördags. Tog sista shoiehjälmen i min storlek. Och så fick jag stå i kö i 1 timme. Men det var det värt :banana

Fack!!! :huvet :huvet

Att man inte är på ursprungsmark när sånt här händer :mad:

Jag som är ute efter både ställ å stövlar :argpådato

Men kanon för er som hittar nått :tummenupp

Synd på affären dock :död

The blade skrev:
Är så sjukt nöjd med mig själv!!
Köpte en Shoie XR 1000, dainese ryggskena och dainese handskar för 3100:- i lördags. HELT NYA prylar.
Speed MC i örebro har ju kursat så de hade utförsäljning med 50-70% rea.
Har visserligen precis köpt ett nytt tvådelat Daineseställ men blev bra sugen på ett helställ med 70% rabatt!!!!
Vad säger ni, bra lr dålig affär???? :yoparty

sk-t att man inte hade koll på när deras utförsäljning startade :( nu har man ju inga pengar direkt (sparar till lektioner i vår). Men jag köpte utrustning på Speed i somras.. man kanske skulle ha väntat ett tag heh.. Synd på en trevlig affär !! Det är alltid dem som ryker .... av nån anledning !
:confused:

The blade skrev:

Vad har de för helställ kvar där?

Om någon ska dit skulle ni kunna kollla om det finns raceställ i storlek 44? Jag tror det bara är dainese som gör dem men... Vore jääla schysst :)

Vi har nämligen spons från halvardssons men dom vill inte sy ner ett ställ till mig pga att dom skulle sy ner det minsta 20 cm...

Jag var där i lördags och helställ tror jag bara jag såg två svartsilvervita dainese i storlek 54 och 56. Tidigare har de haft nedsatta priser på några Arlen Ness och ett Spyke supermotoställ också men jag kollade nog aldrig där de brukade hänga men så vitt jag vet har de aldrig haft nåt i min storlek eller mindre, 50-52.

Motin skrev:
sk-t att man inte hade koll på när deras utförsäljning startade :( nu har man ju inga pengar direkt (sparar till lektioner i vår). Men jag köpte utrustning på Speed i somras.. man kanske skulle ha väntat ett tag heh.. Synd på en trevlig affär !! Det är alltid dem som ryker .... av nån anledning !
:confused:

jobbar du på Kilsta eller???
såg avataren

Själv är man ju på Hulken

Fan att man har missat att det var rea! Nu får det bli ett besök på speed under dagen för att se om det finns något intressant kvar. Letar efter ett par nya handskar.

MrD13 skrev:
Fan att man har missat att det var rea! Nu får det bli ett besök på speed under dagen för att se om det finns något intressant kvar. Letar efter ett par nya handskar.

Har du lust att slänga ett getöga vad de har kvar i stövel & Handsväg vore det nice, gärna alpinestars !! :pannkyss

newstead skrev:
därom tvista de lärde...

Tyckte den va rätt juste i utrustningsväg ( gick alltid att få ett bra pris )

Däremot servar jag alltid på Fottas ( eftersom hojen alltid servats där )

Vilka säljer Honda, Kawwa å Aprilia nu förresten? Fottas har ju inte många nya räsers och Carlbarks har väl Sukka, Yamaha, Hd och Bmw??

vart va den trevlig, pissig service, enda som va bra där slutade innan skiten gick till botten

Last edited:
TERMINATOR skrev:
vart va den trevlig, pissig service, enda som va bra där slutade innan skiten gick till botten

Jao alla tycker vi olika men som sagt bra pris gick att få och nu ännu bättre :)

Nu är jag nöjd iaf! Köpte handskar till mig, och till tjejen köpte jag stövlar skinnställ och ryggskydd (allt Dainese). allt som allt kostade det 11600 och jag fick ge 5800 kronor.

Men nu börjar det bli ganska urplockat så skynda er om ni vill fynda.

Jonte*FZ6 skrev:
Har du lust att slänga ett getöga vad de har kvar i stövel & Handsväg vore det nice, gärna alpinestars !! :pannkyss

Det fanns varken alpinestars stövlar eller handskar

Olof Eriksson skrev:
Om någon ska dit skulle ni kunna kollla om det finns raceställ i storlek 44? Jag tror det bara är dainese som gör dem men... Vore jääla schysst :)

Vi har nämligen spons från halvardssons men dom vill inte sy ner ett ställ till mig pga att dom skulle sy ner det minsta 20 cm...

Köpte ett dainese ställ storlek 44 till tjejen. svart,vitt, silver (delbart), tror inte det fanns några fler kvar, men jag är inte säker.

RookieSM skrev:
Jag var där i lördags och helställ tror jag bara jag såg två svartsilvervita dainese i storlek 54 och 56. Tidigare har de haft nedsatta priser på några Arlen Ness och ett Spyke supermotoställ också men jag kollade nog aldrig där de brukade hänga men så vitt jag vet har de aldrig haft nåt i min storlek eller mindre, 50-52.

Va lustigt, jag köpte ett dainese storlek 52 där idag... 3900:- :banana Och så fanns det ett arlen ness helställ i storlek 50 kvar. Men det är bra urplockat nu, hjälmar finns det bara X och XS kvar. Skinnställ finns inga alls, nåt i storlek 44 och nåt i 56 samt arles ness i 50. Skor fanns inte ett skit. Ryggskydd är väl det som finns kvar egentligen...

Tusan vad bra att jag hittade den här tråden. Var precis på väg dit för att köpa nya handskar & stövlar men om det stämmer som ni skriver så hade det alltså varit en värdelös tripp dit.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN