Så jävla klantigt... klotat

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Fan vad sur man kan bli på sig själv.... skulle hjälpa en polare med skjuts, vi tar oss fram längs en övertrafikerad essingen, allt går smidigt.
Nånstans efter Essingeavfarten tappar jag koncentrationen efter en liten glutt i backspegeln o panikbromsar när jag ser att bilen framför stannat till lite vilket resulterar i en lowsider glidande in i bilen framför, spräckt motorkåpa, trashade kåpor runt om, ett oroväckande märke i ramen o allt annat av det sedvanliga.... o allt jag känner är att jag får fan skylla mig själv, satan vad klantigt o onödigt, speciellt eftersom man sitter med halvförsäkring o dåligt betalt jobb.... BAJS!!
så, bara att bita i det sura äpplet o börja köra kommunalt igen....bitter tugga men vad fan ska man göra? nån som har lite kåpor över till en R6 99-02 fresten??

kiwimaddog skrev:
2167284 Fan vad sur man kan bli på sig själv.... skulle hjälpa en polare med skjuts, vi tar oss fram längs en övertrafikerad essingen, allt går smidigt.
Nånstans efter Essingeavfarten tappar jag koncentrationen efter en liten glutt i backspegeln o panikbromsar när jag ser att bilen framför stannat till lite vilket resulterar i en lowsider glidande in i bilen framför, spräckt motorkåpa, trashade kåpor runt om, ett oroväckande märke i ramen o allt annat av det sedvanliga.... o allt jag känner är att jag får fan skylla mig själv, satan vad klantigt o onödigt, speciellt eftersom man sitter med halvförsäkring o dåligt betalt jobb.... BAJS!!
så, bara att bita i det sura äpplet o börja köra kommunalt igen....bitter tugga men vad fan ska man göra? nån som har lite kåpor över till en R6 99-02 fresten??

Tråkigt tråkigt! :(
Har du kollat upp så den inte blev ramsned? Alternativt får du göra en streetfighter utav den. Hoppas du har sparat in pengarna de kostar att repa den istället för en hel försäkring, då känns de inte lika risigt iaf.

Tror inte det är nån fara med ramen, vara mest sliding action så att säga... däremot är jag lite orolig över märket som blev i den... vill definitivt inte ha några sprickor... nåväl, den är hos en verkstad nu så... jag lämnar över den till deras omdöme...

Aha...så det var dig dom pratade om på Radio Stockholms trafikrapport? Nu i morse va?

Skönt att det "bara" var hojen som fick stryk.... :pannkyss

kiwimaddog skrev:
2167284 Fan vad sur man kan bli på sig själv.... skulle hjälpa en polare med skjuts, vi tar oss fram längs en övertrafikerad essingen, allt går smidigt.

Träffade din polare på MC-bolaget i morse (en röd RF 600R)...han hade grym ågren för att ha "lockat" ut dig...riktigt plågad såg han ut.

Surt på fina hojen men tur att det gick så pass bra ändå...det är många bilar på Essingeleden..

SURT!!!

Men tur att du klarade dig, hade kunnat sluta mkt värre...
Hoppas att du hittar kåpor till vettigt pris, borde inte vara alltför svårt till din hoj. Håll modet uppe :nicka

tackar för stödet hörni... det är rätt lugnt, har bara mig själv att skylla! Tror det bör ha vart jag på radion imorse... nu är det bara att försöka få ihop finanserna då.

Jag Är Den Skyldige

Jag är den skyldige som var i behov av hjälp, känns så jävla surt att vara en av anledningarna som gjorde att du gick omkull...hur är det med foten förresten?

När skulle du få besked från MC-Varuhuset?

Jag är så :huvet ledsen...

Hoppas allt löser sig så bra som möjligt och som andra redan sagt, det kunde gått fan så mycket värre, tänk om du rullat ut i en annan körbana eller nåt...men jag vet att det är en klen tröst...

Vi hörs, och behöver du något så vet du var jag finns...
/Marcus

MiZou skrev:
2168433 Jag är den skyldige som var i behov av hjälp, känns så jävla surt att vara en av anledningarna som gjorde att du gick omkull...hur är det med foten förresten?

Hoppas allt löser sig så bra som möjligt och som andra redan sagt, det kunde gått fan så mycket värre, tänk om du rullat ut i en annan körbana eller nåt...men jag vet att det är en klen tröst...

/Marcus

som sagt..de va inte du som tappa koncentrationen. :7peta

MiZou skrev:
2168433 Jag är den skyldige som var i behov av hjälp, känns så jävla surt att vara en av anledningarna som gjorde att du gick omkull...hur är det med foten förresten?

/Marcus

Känn dig inte skyldig Mackan!! jag som klantade mig, jag sicksackade mellan bilarna o gick omkull.. är man med i leken får man tåla reglerna helt enkelt. Inte som att jag inte vet att man inte bör stressa emellan trafiken i rusningen så att säga, mig själv att skylla all the way!... Nåt har man väl lärt sig av det, foten känns bättre o vafan, det är bara en hoj!(snyft)... Ska få en offert om en två-tre dar...

lukke skrev:
2168757 Om det känns bättre så kan kjag säga att jag la ner min SP1 i helgen :huvet

Det gick i ingen fart alls men bakhjulet släppte ändå.... åååhhhh den var så fiin s-tan. Det kommer att bli dyrt.. och det enda jag vill är hänga mig själv med högtalarkabeln i toaletten nu...

Attans att du håller dig i Lund, vore fan passande med en klotnings-öl annars, hojlösa krash-heads emellan...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT