Så jävla förbannad!

El Garto skrev:
2053907 Aj aj aj, då var det dig vi såg när vi var på väg hem från en grusblästrar-runda i häckeberga med omnejd. Jo, din hoj såg väldigt lerig ut. Eftersom du redan fått hjälp så stannade vi inte men jag kan nog tala för oss alla, vi kände med dig :(
Du stod utmed vägen nära klågerup, eller hur.

Ja, där kom en 4-5 st, var väl ni då, antar jag!

crazybiker skrev:
2053908 Jo,jag har oxå fått den uppfattningen.Men dom som skrämmer mig mest är alla dessa pensionärer som tog bilkort innan bilen var uppfunnen och som sitter så långt fram mot ratten att de blir imma på rutan när dom andas.usch,läskigt!

Haha ja.. Borde krävas en ny uppkörning varje gång man nollar, med början vid 50.

LowFlyer skrev:
2053919 klart det är smitning, och vaddå "Hände ju ingenting" som nån sa, han blev ju tvingad av vägen!!!

Gör en polisanmälan åtminstone!

Jo, men det är svårt att göra en anmälan när man inte hann få regnr.. :(

Swish skrev:
2053924 Ja, där kom en 4-5 st, var väl ni då, antar jag!

Haha ja.. Borde krävas en ny uppkörning varje gång man nollar, med början vid 50.

Ja,en koll på synen och en för reaktionsförmågan, kanske också en psyk koll när man ändå e igång....

Stryk ska dom ha dom där jä.. bilisterna.

Förresten har jag backat på en hoj en gång.

Det var min egen.

crazybiker skrev:
2053947 Ja,en koll på synen och en för reaktionsförmågan, kanske också en psyk koll när man ändå e igång....

Jo, man borde ge det som förslag eller något.. För gamlingar är farliga.. Det r lika farligt att de kommer i 40 på en 90-väg. Hur ofta räknar man med en krypkörare bakom en kurva liksom, vare sej man sitter i bil eller på mc.

2ono skrev:
2053957 Stryk ska dom ha dom där jä.. bilisterna.

Förresten har jag backat på en hoj en gång.

Det var min egen.

haha okej.. Min hoj blev påbackad på en 70-väg. Stod en stillastående bile n bit fram, så jag stannade 30 meter bakom ungefär. Helt plöstligt börjar personen backa för allt vad tygen håller, och jag hann inte undan helt, utan han smackade i bakre delen av min hoj. Blev bara en repa och en massa hårda ord från mej. Man backar inte bara sådär på en 70-väg!

Swish skrev:
2053962 . Stod en stillastående bile n bit fram, så jag stannade 30 meter bakom ungefär. Helt plöstligt börjar personen backa för allt vad tygen håller, och jag hann inte undan helt, utan han smackade i bakre delen av min hoj. Blev bara en repa och en massa hårda ord från mej. Man backar inte bara sådär på en 70-väg!

Pensionärer ? :smasha

2ono skrev:
2053986 Pensionärer ? :smasha

Kan de inte ha varit, de hade militäruniformer på sej! ;) Men gamla var de, pension nästa kanske!
de skyllde sitt backande på att de sett ett rådjur.....! :va :va :va

Swish skrev:
2053995 Kan de inte ha varit, de hade militäruniformer på sej! ;) Men gamla var de, pension nästa kanske!

Jägare.
De är helt galna.
Barn i 50-årsåldern med skarpladdade vapen.
Stryker omkring farligt nära bostadsområden.

Utanför vårt område (Kristineberg- Oxie) finns det fetmycket av den varan .

LIVSFARLIGA!

El Garto skrev:
2054015 Jägare.
De är helt galna.
Barn i 50-årsåldern med skarpladdade vapen.
Stryker omkring farligt nära bostadsområden.

Utanför vårt område (Kristineberg- Oxie) finns det fetmycket av den varan .

LIVSFARLIGA!

De här var väl en blandning mellan militärer och jägare då, för de hade regementets bil... Men jag håller med dej!

Swish skrev:
2053995 Kan de inte ha varit, de hade militäruniformer på sej! ;) Men gamla var de, pension nästa kanske!

Pensionerade Militärer som skyller på rådjur :kulspruta

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form