Så jääääääävla gött!!!

Bra match som fan. Hoppas nu bara Finland slår ut Ryssland så vi slipper möta dom. Roligare att vinna mot Finland dessutom.

Och vilken match sen, ett sånt målkalas! :yoparty

Hoppas också på finland i finalen, kan bli en kul tillställning.

Vilken femma var det som visade vägen? Vilka spelare var det som avgjorde?

Ni, kära folk, pojkar och fllickor, "FRÖLUNDAFEMMAN" är de spelare som visar vägen!

Strålande att BÅ sätter ner Jönsen till Sedinarna. Detta blir OSguld, solklart! KOMIGEN SVERIGE!

ZaXeS skrev:
Ska inte vi på SH.com göra en hejja ramsa och skicka in till svt? säker på att dom läser upp den i TV :Bugar

Heja Sverige friskt humör, ni är det som susen gör
Även om hockey en del av denna sidas trafikbusar stör.

Nu får någon fortsätta :tungan

ZaXeS skrev:
Ska inte vi på SH.com göra en hejja ramsa och skicka in till svt? säker på att dom läser upp den i TV :Bugar

Heja Sverige vi är bäst, vi assrejpar Finland i en testfest! Heja heja heja! :banana

BMW R90s skrev:
Finland-Ryssland 1-5
Sverige-Ryssland 1-3
Sorry att ni läste det här :(

Bra siffror i mina ögon. Jag tror att Sverige har svårare mot Finland än mot Ryssland.. Iofs tror jag att Sverige tar silvret men om vi spelar lika bra på söndag som vi gjorde stunder av matchen idag så kan vi nog spöa Ryssarna!

heja sverige

hållundan skrev:
Vilken femma var det som visade vägen? Vilka spelare var det som avgjorde?

Ni, kära folk, pojkar och fllickor, "FRÖLUNDAFEMMAN" är de spelare som visar vägen!

Strålande att BÅ sätter ner Jönsen till Sedinarna. Detta blir OSguld, solklart! KOMIGEN SVERIGE!
Jörgen Jönsson visar återigen att han är elitseriens bäste svenske spelare. Ronnie Segdin? Inte ens för tio år och kilo sedan hade han hängt med.

Jaha nu blev det Finland ändå. Dom var lite för bra. Så där mycket ville jag inte att dom skulle vinna med. Det blir spännande på söndag.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg