Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gäsp...tycker om dig med NickeBusfrö skrev:De va det fulast jag set![]()
Fan till och med du själva är snyggare![]()
Von Vettet skrev:vi ska nog finna varandra på banan Robz...nu när jag har kraschissar på så släpper även spärren av rädsla för att klota på bana.Så nu kommer jag garanterat att kapa ett par sekunder på sturup.
Talpai skrev:Att du kommer att klota är det ingen som tvivlar på,Frågan är bara hur många ggr du ska göra det 2006.
Von Vettet skrev:Som de säger Lasse........Who dares.wins!!! klart jag ska klota,hoppas bara inte det blir lika illa som sist. Lite jobbigt faktiskt.Men vill man bli snabbare så får man köra på gränsen av sin egen förmåga.Det finns inga genvägar...elr ?
Vissa e ju rädda för att de ska slå sig och känna smärta när de klotar,men själv har man varit rädd för kostnaderna med originalkåpor m.m
Nu har jag ju racekåpor....behöver jag säga mer?
så snabb som du är Lasse blir jag aldrig.....men kan jag vara inom 5 sek från dig på knudan e jag nöjdTalpai skrev:Det e bara att hänga på de snabba grabbarna
Ääähhh, du har väl ändå aldrig testat toppfarten........ i sta'nVon Vettet skrev:...Kommer inga snabbare saker 2006.så jag behåller den ännu en säsong....trodde på snabbare hojar för 06,och då hade jag givetvis köpt en på mässan i Gbg,men nu blir det att behålla "the beast".....![]()
Bara o köra igång vinkelslipen jubo$ken skrev:Asfet gixxa Micke!! Undar bara vem som fixade blåset åt dej, vill ha ett liknande...
bo$ken skrev:Asfet gixxa Micke!! Undar bara vem som fixade blåset åt dej, vill ha ett liknande...
Von Vettet skrev:Denna eloge skall ges till Andy på Lindströms...han e alacarte'.
han satte kapen i den....och själv tycker jag det blev yummi.........![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |