Så här såg....

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
det ut på min tomt häromdagen. MKT trevlig utsikt ! :Bugar
 

Bifogat

  • IMG_1882.jpg
    IMG_1882.jpg
    134.6 KB · Visningar: 571
He he...Har man bra övertalningsförmåga så övertalar man sina vänner att oxå köpa 660.. :D. Det räckte med en provkörning , sen var de fast i träsket ! :tummenupp
 
Vad tråkigt att alla har svarta :7peta


Själv föredrar man blå-gula saker ;)
 
Loy skrev:
2085316 Vad tråkigt att alla har svarta :7peta


Själv föredrar man blå-gula saker ;)

Det är bara bra med samma färg !

-Var det du som åkte förbi mig på bakhjulet häromdagen ? :mad:
-Näääääää.... Måste varit han eller han eller han.... :hihi
 
Folkezx9r skrev:
2085232 He he...Har man bra övertalningsförmåga så övertalar man sina vänner att oxå köpa 660.. :D. Det räckte med en provkörning , sen var de fast i träsket ! :tummenupp

haha då blev det många provkörningar då ;)
o svart är visst fint :D
 
Pain skrev:
2086458 Hehehehehe.................. har för mej att man var där.... :yoparty
:yoparty :D

Yepp ! Med den nya fina kammen !!!!! :tummenupp
 
mycke gult och blått gillar vi.
 

Bifogat

  • DSC00123.JPG
    DSC00123.JPG
    135 KB · Visningar: 232
-Rosen- skrev:
2087638 hoockså nice :tummenupp men ni har snö :tungan

nja lite i kanterna, men värst är all jävla grus på asfalten som inte komungubbarna orkar sopa upp, men om vi alla lägger lite mer i vägskatt så fixar dom det nog lite snabbare :confused:
 
Tattered skrev:
2087755 nja lite i kanterna, men värst är all jävla grus på asfalten som inte komungubbarna orkar sopa upp, men om vi alla lägger lite mer i vägskatt så fixar dom det nog lite snabbare :confused:
vi har också en massa grus härnere rent livsfarligt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top