Så här kul var det...

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
på Gelleråsen idag. Ensam motard, massor av frivarv och några enstaka plastraketer att jaga i kurvorna.

Bifogat

• kga030805.jpg
    kga030805.jpg
    27.4 KB · Visningar: 508
Kass väder, jättelånga pass, inga avflaggningar, ingen lunchpaus, inga direkta regler eller förmaningar, bara 2 grupper och ingen som blev arg om man körde i båda.

Det måste ju varit skittråkigt!!!!! :rock :rock

/HW

Suck jag blir riktigt avundsjuk........................
Fan va ja längtar till en bana :tummenupp

Den stunden jag var där hade du ju tre punkteringar, körningen blev avbruten pga isbjörn på banan samt att det var minst 800 pers där :D

Nä! Det såg äckligt fint ut, solen gassade och det var inte mer än kasnske 30 pers totalt. Fast det var dåligt med bikinitjejer...

Supermoto skrev:
Den stunden jag var där hade du ju tre punkteringar, körningen blev avbruten pga isbjörn på banan samt att det var minst 800 pers där :D

Nä! Det såg äckligt fint ut, solen gassade och det var inte mer än kasnske 30 pers totalt. Fast det var dåligt med bikinitjejer...

VA??? Missade du bikinibrudarna? Dom låg och solade topless i varenda sandfålla!!!!

Bifogat

• jennifer_041_screen.jpg
    jennifer_041_screen.jpg
    7.5 KB · Visningar: 402
HW: Ser att du bor i Linköping, vart ligger det där stället ? Sviestad ser det inte ut som iaf :)

Supermoto skrev:
Fast det var dåligt med bikinitjejer...

Eftersom jag inte skulle dit så höll de sig kvar i Gävletrakten, har vallat runt med dem nu på cityfesten som förövrigt suger PHET utan motorgata........ :fakta :fakta

Tom Byron skrev:
Eftersom jag inte skulle dit så höll de sig kvar i Gävletrakten, har vallat runt med dem nu på cityfesten som förövrigt suger PHET utan motorgata........ :fakta :fakta
ahaaaaaaaaaa......

Och hux flux blev allt så lätt att förstå, himlen blev blå och en hel del övrigt bra när "el guru" förklarar :D

Kan du även förklara varför Hannes visste att bikinibrudarna bodde i sandfållorna (lite av en smashboll, jag vet, men försök ändå) :confused: :confused: :confused:

PS vad säger groupien om du går runt med bikinibrudar på stan?? DS

Supermoto skrev:

Kan du även förklara varför Hannes visste att bikinibrudarna bodde i sandfållorna

Hannes körde omkull och såg stjärnor, trodde han kommit till himmlen och hjärnan började simulera inledningen av ett baywatchprogram ........... "look they are running" :D

Hannes kör inte omkull, det verkar så dumt!!!! Däremot kör han så sakta att han hinner kolla in brudarna längs vägen!

/HW

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back