WestW
.
Följ hela storyn här och hur det löste sig
http://www.fiddy.se/viewtopic.php?p=24939#24939
Så här har jag blivit bemött av Patrik på riskok.se
Beställde en DB7 av Riskok för han skött sig i tidigare gruppköp och jag var nöjd med hur han hanterar saker. Kom med i beställning nr 5 hos honom.
När detta gruppköp drar ut på tiden ett par veckor mer än lovat skickar jag ett mail där jag ställer frågan om jag kan avboka min hoj.
Får till svar den 1a juni att det inte är några problem och att pengarna kommer om en vecka enligt Patrik. Kanon tycker jag! Trevlig och snabb service. Dom borde alltså vara hos mig 7-8 juni.
Går 2 veckor, skickar ett påminnelse mail.
Revisorn har glömt eller nått blir svaret.
Går någon vecka igen. Påminner.
Revisor har semester blir svaret.
Frågar om jag kan glömma mina pengar.
Får till svar nej. Dom kommer han säger inte när.
Det var ca den 1: juli.
Skickar påminnelse mail igen.
Inget svar och inga pengar.
Skickar mail igen den 7 Juli. Patrik ”lovar” (precis som han gjort flera gånger tidigare att pengarna ska komma) denna gång ska pengarna komma samma dag eller dagen efter. Okej tänker jag då har jag dom den 8 Juli. Det borde han väl klara av. Tror ni jag fått några pengar?
Skickar ett mail igen att jag vill ha mina pengar senast idag måndag den 11 juli
Tror ni jag fått några pengar?
Sätter mig och skriver ett mail igen precis som jag fått göra flera gånger tidigare.
Kommer jag rekommendera Riskok till andra?
Är jag nöjd?
Kommer gå vidare med detta direkt i morgon bitti.
Jag har alltså fått tjata för att få mina pengar i över 1 månads tid, och jag har fortfarande inte fått dom. Det värsta är ju att Patrik lovar saker som han inte håller.
7-8 juni skulle jag ha haft mina pengar enligt denna skojare. :evil:
http://www.fiddy.se/viewtopic.php?p=24939#24939
Så här har jag blivit bemött av Patrik på riskok.se
Beställde en DB7 av Riskok för han skött sig i tidigare gruppköp och jag var nöjd med hur han hanterar saker. Kom med i beställning nr 5 hos honom.
När detta gruppköp drar ut på tiden ett par veckor mer än lovat skickar jag ett mail där jag ställer frågan om jag kan avboka min hoj.
Får till svar den 1a juni att det inte är några problem och att pengarna kommer om en vecka enligt Patrik. Kanon tycker jag! Trevlig och snabb service. Dom borde alltså vara hos mig 7-8 juni.
Går 2 veckor, skickar ett påminnelse mail.
Revisorn har glömt eller nått blir svaret.
Går någon vecka igen. Påminner.
Revisor har semester blir svaret.
Frågar om jag kan glömma mina pengar.
Får till svar nej. Dom kommer han säger inte när.
Det var ca den 1: juli.
Skickar påminnelse mail igen.
Inget svar och inga pengar.
Skickar mail igen den 7 Juli. Patrik ”lovar” (precis som han gjort flera gånger tidigare att pengarna ska komma) denna gång ska pengarna komma samma dag eller dagen efter. Okej tänker jag då har jag dom den 8 Juli. Det borde han väl klara av. Tror ni jag fått några pengar?
Skickar ett mail igen att jag vill ha mina pengar senast idag måndag den 11 juli
Tror ni jag fått några pengar?
Sätter mig och skriver ett mail igen precis som jag fått göra flera gånger tidigare.
Kommer jag rekommendera Riskok till andra?
Är jag nöjd?
Kommer gå vidare med detta direkt i morgon bitti.
Jag har alltså fått tjata för att få mina pengar i över 1 månads tid, och jag har fortfarande inte fått dom. Det värsta är ju att Patrik lovar saker som han inte håller.
7-8 juni skulle jag ha haft mina pengar enligt denna skojare. :evil:
Last edited: