Så här dricker man whiskey för 1600:-/flaskan

Twosaint skrev:
:fatta!

Har en historia om en polare som dejtade en upptagen dam, och vart tillsammans med henne innan hon hunnit flytta isär från sitt ex.
Vart ditbjuden på fest i deras gemensamma lägenhet herrn i huset samlade nämligen på whiskey. Kvinnor är elaka inte nog med att hon var otrogen och dumpade honom hon öppnade hans whiskey skåp och sa att vi fick dricka hur mycket vi ville. Vi var 8 killar som satt och testade alla möjliga sorter :fyllisar
Skamlös som man är så drack man ju för jag antar att det var hon som fick ta smällen.

Polarn bor fortfarande med tjejen ifråga...

Henne hade inte jag vågat flytta ihop med... :pangihuve

Dee_cati skrev:
För det första så var det JAG som öppnade flaskan och tog första klunken ur den, den var helt ny ur kartong. För det andra så skiter jag fullständigt i vad alla torrbollar tycker, whiskey smakar bäst ihop med Coca-cola. Så är det!
Det samma gäller all sprit jag dricker, det blandas ut med groggvirke. En vanlig spritpåse för mig ser ut som så: En flaska Bacardi Spice, en flaska Captain Morgan ljus, en flaska xante-konjak, och sen coca-cola och sprite. Givetvis dricks inte allt på samma kväll (förhoppningsvis...) men jag gillar inte att bara dricka en sort.
Och öl, vin och whiskey dricker jag inte, ibland brukar det iofs slinka ner whiskey om den är tillräckligt dyr och god. Men med cola givetvis.
Vad är du för en konstig kropp, dricker du bara grogg :va Jag tror aldrig att jag stött på en snubbe som inte dricker öl (borträknat helnykterister).

sgtpepper skrev:
Vad är du för en konstig kropp, dricker du bara grogg :va Jag tror aldrig att jag stött på en snubbe som inte dricker öl (borträknat helnykterister).

Jag lärde mig uppskatta öl vid 28 års ålder så han är inte ensam. Nu gör jag allt i min makt för att dricka 'igen' alla förlorade liter. :fyllisar

sgtpepper skrev:

Öl, kaffe och vin är drycker för förlorare! Jag dricker mao inte sånt skit...

sgtpepper skrev:
Jag dricker enbart grogg. Förutom på sistone när jag börjat dricka vin för att det är så billigt.

Nån borde göra en undersökning doktoravhandling lr va tusan som helst! För detta är ett mysterium! Varför tycker inte alla om Öl? (eller varför tycker en del om det å andra inte?) handlar detom mognande smaklökar eller vad är hemligheten? :)

#2 skrev:
Nån borde göra en undersökning doktoravhandling lr va tusan som helst! För detta är ett mysterium! Varför tycker inte alla om Öl? (eller varför tycker en del om det å andra inte?) handlar detom mognande smaklökar eller vad är hemligheten? :)
Någon borde undersöka sambandet mellan att ogilla lakrids och öl. Jag har svårt att förstå hur någon kan tycka att något av det är gott. Konstigt då folk verkar gilla det så mycket.

Det som är det konstigaste av allt är att jag kan ÄTA precis vad som helst med undantag för väldigt starka saker samt oliver. Visst, jag kan äta det men det är inget jag gör utan att bli hotad. Därav borde jag ju även kunna DRICKA vad som helst? ALLA i min familj är tokiga i öl, kan dricka det till maten, supa på det osv. Sambon är iofs inte förtjust i det heller samt att hon inte får dricka det för mig då det luktar värre än spya.
Jag kan knappt lukta på öl och smaka är uteslutet om jag inte vill volmera upp maginnehållet. Och nu överdriver jag inte.
Vin går väl att dricka, men vad ska det vara bra för? Det smakar oftast illa och man får dricka så fruktansvärda mängder innan man blir full.
Kaffe smakar bara beskt och är dessutom varmt. Luktar djävulskt gott däremot.

Och tro mig, jag önskar att jag kunde dricka öl för det blir jävligt dyrt i längden att bara dricka sprit som jag gör. När man dessutom får smak för dyra spritsorter så går det inte att dricka billigare (läs: äckligare).
Dessvärre så har jag slutat med att dricka coca-cola förutom till just grogg, så numera har jag aldrig groggvirke hemma :mad: Nu när man sitter och tänker på det så blir man extremt sugen på en 8:a Bacardi spice med cola men det enda som finns är mineralvatten med citronsmak! :4skrika

Drick alkoläsk och cider.

Många som inte gillar öl dricker det.

Det gjorde jag förr i tiden när man fick be folk köpa ut åt en. Men nu längre klarar jag inte av det, det är alldeles för sliskigt. På sin höjd går det ner några flaskor Smirnoff Black ice och i värsta fall Smirnoff ice. Cider kan jag ta nån klunk eller så men inte mer :(
Och det är dyrt om nåt med alkoläsk! Ett flak kostar ju runt 600:- och man dricker minst 2/3 av det och sen lite grogg på det. Så billigt vette fan.... Och man mår skit dagen efter av alla konstiga ämnen i dem.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park