Så här är läget nu i r600 enligt vissa rykten

Kobbe skrev:
Ojojoj, du anar inte hur kallt det var. Nya varmare handskar står numera på önskelistan. Men det värmer själen att köra hoj medans ni andra plockar ner hojarna i smådelar i garaget :tungan
Nu ska jag tala om för min herre att Duccen är klar och provkörd. :fatta!
Det var inga problem att göra lakristroll mellan pallställen. :banana
Betydligt vassare en förra året :tungan

Kobbe skrev:
Ojojoj, du anar inte hur kallt det var. Nya varmare handskar står numera på önskelistan. Men det värmer själen att köra hoj medans ni andra plockar ner hojarna i smådelar i garaget :tungan

Jag är ledig torsdag ska vi laga puncka då :va

Peppe K skrev:
Nu ska jag tala om för min herre att Duccen är klar och provkörd. :fatta!
Det var inga problem att göra lakristroll mellan pallställen. :banana
Betydligt vassare en förra året :tungan
Men va f*n?!?!?!
Vi skulle ju sitta i garaget och titta på när du bytte motor :fatta!

christer skrev:
Det är lungt Stefan, vi får sitta där i sommar när Peter tömmer hojen på Leca kulor istället :hihi
Nej nu :fatta! :fatta! :fatta!
Här ska det inte tömmas några lecakulor :mad: är där och simmar i år ska han banne mej få :whip

christer skrev:
Det är lungt Stefan, vi får sitta där i sommar när Peter tömmer hojen på Leca kulor istället :hihi

Du menar när tesmosjäjt motorn inte tycker om sinna ventiler och sprider dom likt en dyngspridare över banan :rofl

björn

björn.e skrev:
Du menar när tesmosjäjt motorn inte tycker om sinna ventiler och sprider dom likt en dyngspridare över banan :rofl

björn

Vafalls :fatta! Ett italienskt fullblod går aldrig sönder, sedan att lite skruvar vibrerar loss, å att man sprider lite olja, de må vara hänt :brinnerup

björn.e skrev:

björn
Du vännen, hem och gulla lite med "nya subban" så hon inte tar efter den gamla och börjar jävlas med dej hon oxå :tungan

christer skrev:
Vafalls :fatta! Ett italienskt fullblod går aldrig sönder, sedan att lite skruvar vibrerar loss, å att man sprider lite olja, de må vara hänt :brinnerup
Finns ju Hyndor som gör det oxå, på hela rakan.....

LOTTAK skrev:
Du vännen, hem och gulla lite med "nya subban" så hon inte tar efter den gamla och börjar jävlas med dej hon oxå :tungan
QUOTE]

Jag tror bestämt att det redan är för sent..........

Kobbe skrev:
LOTTAK skrev:
QUOTE]

Jag tror bestämt att det redan är för sent..........

hmmm, får se om man kan få ihop det här, gamla subban va en före detta regncykel, men tålde inte väta, räckte med att nån håsade för nära, tjoff så strulade elektroniken. Ny subban är väl numera en ishoj, så det torde bli ett mindre problem efter vårdags jämning, eller???? :hihi

LOTTAK skrev:
Dax att han blir lite mera öm och varsam med sina cyklar, ger som lite :pannkyss och så

Det bästa de vet, tjejerna, är lite :krama
Gissa hur jag får mina att tända! :tummenupp :D

LOTTAK skrev:
Nej nu :fatta! :fatta! :fatta!
Här ska det inte tömmas några lecakulor :mad: är där och simmar i år ska han banne mej få :whip

Vad har jag sagt om att använda belöningar som hot?! :fatta!

Peppe K skrev:
Så det är i ditt garage Stefan och jag ska sitta och kolla på lecakulor ivår :confused:
Skönt att du tar den rollen från mej :tummenupp

what can I say, I´m only human :crash Å så har jag ju en värme å en sjukhussäng i garaget :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT