Så här är läget nu i r600 enligt vissa rykten

En viss tvitaks-taliban som ej bör nämnas med namn (virus risken är för stor enligt Sweeeede) har sets stryka omkring hos den loka mc försäljaren. Ryktet säger att han vid ett flertal tillfällen försökt byta in någon form av moped mot en nyare 600cc. Han har vid dessa tillfällen nästan gråtande försökt övertala den ganska luttrade nasaren att: citat ” men det är ju en prototyp-moppe den går flera hundra meter utan ras” och ”jag tröttnade på dom andras prat om prototyp-bult, prototyp-bränsle, prototyp-tändstift, mm… Jag vill hem till mitt rätta jag igen” slut citat. Enligt nasarens utsaga verkar det vara en gixxer 600-97 som är målet för talibanens kärlek. Vi väntar med spänning för att se vad som sker.

björn

Nya ryktet är att Björn.e har börjat gå på LSD och får massa halusinationer som han dessutom skriver ner i forumet på SH :kocko

björn.e skrev:
Björn har till skillnad mot dom flesta gått ner i vikt, rykten säger att han fått bullemi efter att han har ha sett Medin i duchen......blablablabla.... Hans team har nu monterat stöd hjul.

Tro fan att man blir chockad när man smyger och är ute efter en glutt av dig, och får se Medin! Fattar inte vad ni gjorde i samma dusch bara!? :va

Det där med stödhjul kan jag i skrivande stund inte uttala mig om, eftersom jag inte vet något om det då hojen är på värstingtrimning i tyskland. :brynad

:hördu På tal om ingenting så dyker Pingvinen och Wikberger upp på sidan 107 i senaste numret av bike! När bilden togs hade ju jag däremot redan passerat :rofl . Sen att jag blev placerad i korvkön av nr. 79 är en annan femma! :banana Kan bli en intressant kommande säsong...

björn.e skrev:
Jonte har fått problem då han har fått för många hojar, han vet nu inte vilken som är snabbast och sitter och stirrar i väggen ätandes små lila piller :ätapiller . Dock lär han nog komma med en 24 fots trailer och tio hojar. Om han sedan inte kvalar in ska han skylla på hojen.

Nä finns det verkligen så små trailers? Låter ju skit litet. Säg 24 meter och du har nästan rätt. Du kommer inte få plats närmare depån än borta vid torparn när jag spikat ihop alla stugor till all personal.

Jonte VSB R-T skrev:
Nä finns det verkligen så små trailers? Låter ju skit litet. Säg 24 meter och du har nästan rätt. Du kommer inte få plats närmare depån än borta vid torparn när jag spikat ihop alla stugor till all personal.

Glaskulan är lite skitig ibland såg bara första trailern med kompressorn, my bad :rolleyes: . Ska genast polera upp den så att alla visoner stämmer i fortsättningen :tummenupp

björn

Du måste vara nervös inför den kommande säsongen Björn, eftersom du svamlar så! Skraj att du kommer att sakna de extra Ten Kate-hästarna?

:7peta

Penguin skrev:
Det där med stödhjul kan jag i skrivande stund inte uttala mig om, eftersom jag inte vet något om det då hojen är på värstingtrimning i tyskland. :brynad

Tyskland = Kalhäll

Stödhjul = Sant

Samt bromsfördröjning och servo!

Last edited:
Penguin skrev:
Jodå, det ger mig ett klart psykologiskt övertag. :arsele

Spelar väl ingen roll om du tror du ska vinna när du badar ute i lecan. Jag bryr mig inte om dina psyko tankar!

Jonte VSB R-T skrev:
Jag bryr mig inte om dina psyko tankar!

Du har väl fullt upp med att träna på din kasta-mig-av-banan-ut-i gräset-manöver a lá stålmannen...

:tungan

Edit;
ta med dig hojen nästa gång du flyr av banan, så att den inte ligger kvar där och skräpar.

Penguin skrev:
Du har väl fullt upp med att träna på din kasta-mig-av-banan-ut-i gräset-manöver a lá stålmannen...

:tungan

Edit;
ta med dig hojen nästa gång du flyr av banan, så att den inte ligger kvar där och skräpar.

Nä dags att bli seriös. Om du vet vad som hände (för du är ju inte läskunnig) betyder det ju att du var bakom. Ska kolla arkivet. Hittad! HAHA!!!

Förövrigt så har jag så många att den gott kan ligga kvar.

Edit: Vi borde inte lägge energi på varandra när vi har björne att bråka med. Förlåt broder.

Last edited:
Öjje skrev:
:hördu På tal om ingenting så dyker Pingvinen och Wikberger upp på sidan 107 i senaste numret av bike! När bilden togs hade ju jag däremot redan passerat :rofl . Sen att jag blev placerad i korvkön av nr. 79 är en annan femma! :banana Kan bli en intressant kommande säsong...
Jag var tvungen att köra om dig, kunde inte komma efter dig som jag gjorde på sm:et :tungan :hihi

Angående bilden i Bike så ville de visa ett par riktiga RR-stjärnor, eller vad säger du Penguin? :lol

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti