så gör du när du annonserar

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Här e en kille som har fattat hur man ska bli av med alla "skit mail"

http://www.blocket.se/view/4738398.htm?caller=lu_s&l=0&c=1&city=0

"På dagtid kommunicerar jag enbart med email. Kontantaffär - INGA byten intressanta. Bud under 250 000 kategoriseras undantagslöst som skambud och kommer att totalignoreras. Enbart seriösa spekulanter göre sig besvär. Testpiloter hänvisas till flygskolan i Ljungbyhed, chatvänner till Lunarstorm och drömmare uppmanas köpa en bingolott. Bilen kan visas i Malmö eller Helsingborg."

Testpiloter hänvisas till flygskolan i Ljungbyhed, chatvänner till Lunarstorm och drömmare uppmanas köpa en bingolott. :rofl Den va faktiskt bra!

*

En lättviktig och snabb sportbil med strålande väghållning som byggs av Lotus (på samma chassi som Elise) åt Opel. Speedster Turbo har i förhållande till sina prestanda låga driftskostnader (låg skattevikt, behaglig bensinförbrukning och relativt låga servicekostnader iom att den har en standard Opelmotor). Bilen har aldrig varit krockad, trimmad (trimpotentialen är dock god) eller varit körd på bana. Den har, förutom standardutrustning som airbag, larm och alufälgar, fabriksmonterad extrautrustning för närmare 7000 EUR:

Gul hardtop
Cd-spelare med navigationssystem
CD-växlare
Svart skinnklädsel
Tourerpaket (bl a extra ljudisolering)
Mattor med Speedsterlogo
Fjärrstyrt centrallås
Passagerarfotstöd

Övrigt värt att veta:

Ett års fabriksgaranti kvar
Nyservad (20 mil sedan)
Nyskattad
Nya däck bak
Nya bromsbelägg fram

Behöver du mer information, gå in på Opels tyska hemsida. Maila mig om du vill ha en länk till ett filmklipp från Top Gear där Jeremy testkör Speedster Turbo.

På dagtid kommunicerar jag enbart med email. Kontantaffär - INGA byten intressanta. Bud under 250 000 kategoriseras undantagslöst som skambud och kommer att totalignoreras. Enbart seriösa spekulanter göre sig besvär. Testpiloter hänvisas till flygskolan i Ljungbyhed, chatvänner till Lunarstorm och drömmare uppmanas köpa en bingolott. Bilen kan visas i Malmö eller Helsingborg.

Hmm...detta är alltså en bil med Lotus Elise chassi och en 200 hästars turbomotor?
JEVLAR vilken grym bil! Detta måste vara billigt, vad kostar en sånhär ny? 300kkr?

Tåbbä skrev:
Hmm...detta är alltså en bil med Lotus Elise chassi och en 200 hästars turbomotor?
JEVLAR vilken grym bil! Detta måste vara billigt, vad kostar en sånhär ny? 300kkr?
312 000:- kostade den turbolösa versionen 2003, 147hk, 0-100 5.9sec

Hade jag haft lite pengar över så.. ber körbild är nog svårt att hitta

Det där är ingen tråkig bil, jag har provkört den turbolösa modellen.
Låg som ett strykjärn på vägen och rörde sig ganska med med "bara" 147hk.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...