R1 racer
Stick i ögat!
Rikkard skrev:2237061![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du inget bättre för dej än det?
Visst jag erkänner det blev lite tokigt skrivet
Tysta blåljus vad är det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rikkard skrev:2237061![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOAHAHAHAHA !!!Kuritas skrev:2237716Om en polisman har brutit mot lagen, anmäl honom! Jag förstå inte vad som är så svårt med det?
Möjligt, men det ger inte dom rätt att bryta mot lagen för det.juha01 skrev:2237941Är det konstigt att snutarna retar upp sig på mc-åkare som jävlas med dom? Knappast...
Alltid gillat personer som präglas av optimismKuritas skrev:2237880Oooookeeeey... Jag väljer alternativ två!![]()
R1 racer skrev:2238115Har du inget bättre för dej än det?
Visst jag erkänner det blev lite tokigt skrivet![]()
Tysta blåljus vad är det![]()
![]()
War-psycho skrev:Möjligt, men det ger inte dom rätt att bryta mot lagen för det.
[/I]
Jo, du sa det, jag hörde dig första gången.juha01 skrev:2239584Sant. Men man måste ju inte jävlas med snuten jämt, bara för att man kan.
War-psycho skrev:2239812Jo, du sa det, jag hörde dig första gången.
Men MC-åkare har iallafall inte som yrke att se till att folk sköter sig.
Polisen borde föregå med gott exempel, istället för att begå brott själva.
Don´t ya agree ?![]()
) De körde som fan in mot stan, och när de kom till rondellen precis innan stan slog de av blåljusen och svängde in till Rökkas, korvmojjen som stänger tolv..... 
Jag har sett gott om både bra och dåliga snutar.juha01 skrev:2239897Absolut! Har faktiskt aldrig själv stött på det.
Jag har väldigt bra erfarenheter av poliser trots att jag alltid inte gjort som man ska. Har man däremot bara tråkiga erfarenheter så förstår jag att man blir lack.
War-psycho skrev:2242208Inte minst när jag själv arbetade på ett distrikt i Stockholm.

FeeBee skrev:2240066När jag bodde på Åland för några år sen så var jag och ett par kompisar på väg hem ungefär 23:50 när vi hamnade bakom en snutbil som plötsligt slog på blåljusen och drog iväg, så vi hängde på av nyfikenhet, (det händer inte så mycket på Åland...) De körde som fan in mot stan, och när de kom till rondellen precis innan stan slog de av blåljusen och svängde in till Rökkas, korvmojjen som stänger tolv.....
![]()

Nope, jag var ej polis, och tänker inte bli heller.juha01 skrev:2242245Distrikt... Licensierad fiende... E ru ett sånntt DäR FshiSChtsvinn lr?????
![]()
)|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen