dennis_R1000
blabla
Jeg kjøte en GSXR 1000 K1 i 2003 och bestemte at den skal det turbo på...
Så jeg kontaktet Mc-express ved Erik Marklund i piteå i vinter (2006), men han tilverkade inte turbo's til min hoj om vinteren. F@@n!!
tenkte jag, men jag har jo penger och inte minst jag har fått lov av min fru... så jag frågade igjen..(tiggade) omså en begganad turbo-sats??, han måste jo veta om nogon....tenkte jag,
Jo han viste en .....
och det var den som han hadde brukt hans private GSXR1000K2 som han inte hadde monterad på efter fjorårets beskickning. BRA!! sa jag, den tar jag....., och det blev lenge tyst i telefonen så kom det ett OK
han hadde jo en K3 och en K5 med turbo på. Så det endte med at jag fikk kjøpa for den for $$$,- och nu står den på min GSXR1000K1 i Fredrikstad i Norge
Testade den siste weekend i + 3,5 grader och detta lovar bra
Mvh
Dennis_r1000 i Norge
se bilder och film av turbo bygget www.dennisb.org
Så jeg kontaktet Mc-express ved Erik Marklund i piteå i vinter (2006), men han tilverkade inte turbo's til min hoj om vinteren. F@@n!!

Jo han viste en .....
och det var den som han hadde brukt hans private GSXR1000K2 som han inte hadde monterad på efter fjorårets beskickning. BRA!! sa jag, den tar jag....., och det blev lenge tyst i telefonen så kom det ett OK

Testade den siste weekend i + 3,5 grader och detta lovar bra

Mvh
Dennis_r1000 i Norge
se bilder och film av turbo bygget www.dennisb.org
Last edited: