Så blev min nya röv (CBR 600F -93).

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
God afton!

Nå, då har även jag som så många andra ägnat några timmar åt helt triviala problem i det stora hela. Istället för att lägga min energi på att driva igenom något fantastiskt U-hjälps projekt i Uganda så har jag pysslat med plasttantens röv (CBR 600F -93). Nåväl.

Recept som följer:
1 st Undertail
1 st Plåt + tålamod och några svordomar.
2 st miniblinkers
1 l blandsaft (ja, det var varmt idag)
1 st skyltbelysning
och, 1 st ny ful-skylt.

Blanda efter behag, så här gjorde jag iallafall, och jag är väl ganska nöjd. Ombyte förnöjer ju. Någon med åsikt? (lite taskig bild, jo, jag vet. Jag skyller allt på nån gammal klasskamrat jag glömt)

/perris

Bifogat

• aug-07 053mimdre.jpg
    aug-07 053mimdre.jpg
    47.3 KB · Visningar: 127
Last edited:
Ser kanonbra ut :yoparty Alltid nice att rensa upp linjerna lite :tummenupp

Ska man ge nån form av kritik så tycker jag det skulle vart snyggare med en lite mindre/diskretare skyltbelysning..

Men på de stora hela var det snyggt :)

/Robban

1l blandsaft.. inte bara jag som inte dricker öl till meckat :)

Ser kanonbra ut :yoparty Alltid nice att rensa upp linjerna lite :tummenupp

Ska man ge nån form av kritik så tycker jag det skulle vart snyggare med en lite mindre/diskretare skyltbelysning..

Men på de stora hela var det snyggt :)

/Robban
Jo, det håller jag allt med om, köpte typ den största jag hittade :-) Får se om jag gör något åt det sen.

/perris

Jag ska väl kanske berätta också att jag vill hålla det hyffsat lagligt. Nu fattas ju egentligen bara en reflex så skulle jag tro att baken klarar en syning av en överordnad.

/perris

Jag ska väl kanske berätta också att jag vill hålla det hyffsat lagligt. Nu fattas ju egentligen bara en reflex så skulle jag tro att baken klarar en syning av en överordnad.

/perris

Blev klart snyggt det där!

Men skrota den blaffiga belysningen och beställ 2st bultar med lampa i, det har brorsan på sin TLR, det blir :tummenupp

Back