Så blev den. Är den okej?.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare!

Nu är min officiella jsfoto.com logga kvar. Duger den eller är den skrot? Den är s/v och enkel så att den ska vara lätt att trycka. Det är väl inte för svårt att läsa vad det står?

Tack på förhand för era synpunkter.

Kommer trycka upp lite dekaler för den som är intresserad av å ha på sin båge ;)

- Johan

Bifogat

• jsfotocom.jpg
    jsfotocom.jpg
    11.3 KB · Visningar: 73
Inte för att vara sån, men varför vill man ha din dekal på sin båge?

förresten, O:et i mitten hade man kunnat få att likna en kameralins..?

För du blir betydligt snabbare i depån. Aldrig hört talas om Dekaltrim? Dessutom kanske jag kan vara snäll tillbaka någongång, vem vet ;)

- Johan

Snygg: Jovisst. :tummenupp

Ha på min hoj: Nej tack.
no.gif

mr_rockster skrev:
2238603 Tjenare!

Nu är min officiella jsfoto.com logga kvar. Duger den eller är den skrot? Den är s/v och enkel så att den ska vara lätt att trycka. Det är väl inte för svårt att läsa vad det står?

Kommer trycka upp lite dekaler för den som är intresserad av å ha på sin båge ;)

- Johan

Tycker det var en schysst logga! s/v funkar bra tycker jag :tummenupp
Och det är klart man får en snabbare hoj med lite dekaltrim.. tyvärr har jag ingen hoj (som står annat än i garaget hos farsan), men annars hade jag en kunde jag slänga på en dekal :)
Btw, dina mc-bilder är alltid otroligt bra! Fotar lite själv med min digikamera, men de är ju inte i klass med dina.. So keep up the good work! :Bugar :tummenupp

Last edited:
Kollar jag snabbt på loggan missar jag att det är ett J i början.

Gillar den inte riktigt men hade du all text inom det svarta så skulle den vara läsbar tydligt iaf. Konstruktiv kritik döda mig inte :)

Grunden är läcker, men jag tycker att J:et skall vara i det svarta, och sedan lägger du hela .com antingen i det svarta eller helt i det vita. Ökar läsbarheten (och därmed förmågan att komma ihåg) avsevärt. Men du är helt klart på rätt väg! :tummenupp

mr_rockster skrev:
2238603 Tjenare!

- Johan

Jag kan ta en till min båge!! :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!