Så är hojen lagd...

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Ort
Öland
Hoj
Hojlös =(
Det hela började med att jag skaffade en underbar Sv650n, min mor blev lätt intreserad av att själv börja köra. Javisst, varför inte tänkte jag... men innan jag han tänka två gånger hände det, för ca 30min sedan vurpade/lade min mor(!) ner hojen.. jag som bara hade haft den i en månad!:mad: Enligt vad jag har läst kommer det inte bli någon mer hojkörning innan våren, försäkringsnissarna verkar inte direkt vara snabba i vändningarna:( Stryret snett skrap+bluor i tanken, skrap på bakpariet, instrumenteringen=skrot, vänster fotpinnar hejdå mm...:näsblod

Hur ska man klara början av höstmörkret nu!?:va
 
det var ju tråkigt att höra. men du kommer väll få fullt återställd?
men kommer inte mor din i första hand. Hur gick det med hon då?

/Blommen
 
tänk om morsan ville prova istället för att riva ur dödsolyckor ur tidningar och visa en vid första tillfället som ges..
 
Bara att beklaga. Var själv rätt nervös när fassan testade min dåvarande Busa,efter att inte ha kört hoj på ca 30 år:gnissla När han berättade för kollegerna att han kört en Hayabusa, steg han i graderna.:D
 
StyxXx skrev:
2390113 Det hela började med att jag skaffade en underbar Sv650n, min mor blev lätt intreserad av att själv börja köra. Javisst, varför inte tänkte jag... men innan jag han tänka två gånger hände det, för ca 30min sedan vurpade/lade min mor(!) ner hojen.. jag som bara hade haft den i en månad!:mad: Enligt vad jag har läst kommer det inte bli någon mer hojkörning innan våren, försäkringsnissarna verkar inte direkt vara snabba i vändningarna:( Stryret snett skrap+bluor i tanken, skrap på bakpariet, instrumenteringen=skrot, vänster fotpinnar hejdå mm...:näsblod

Hur ska man klara början av höstmörkret nu!?:va

Antar att du övningskör privat då? Kanske rent av var mamma som stog som ägare på hojen? :rolleyes:

Från din profil...
"Födelsedatum:
3 April, 1989
Ålder:17"

Fast vad vet jag...
 
Var glad över din mor klarade sig så bra!

För 10 dar sen krasha jag. Tvärtimot.
Hojjen klara sig bra men mitt lår blev te flis.

Hade gärna krashat hojjen till småflis mot ett bra lår.
 
J.Porta skrev:
2390615 Antar att du övningskör privat då? Kanske rent av var mamma som stog som ägare på hojen? :rolleyes:

Från din profil...
"Födelsedatum:
3 April, 1989
Ålder:17"

Fast vad vet jag...

Har det någon som helst betydelse om hans mor står som ägare på hojen?

IronMike skrev:
2391090 är din mpr en s.k. milf ? :kiss

Vill du ha hennes nr isåfall eller? :va
 
Last edited:
J.Porta skrev:
2390615 Antar att du övningskör privat då? Kanske rent av var mamma som stog som ägare på hojen? :rolleyes:

Från din profil...
"Födelsedatum:
3 April, 1989
Ålder:17"

Fast vad vet jag...

Nej min far:rolleyes: dock ska den skrivas över på mig vid 18års dagen:yoparty
EDIT: Klart man kör privat
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top