Säve?

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
Är det någon som vet om det blir något hoj rejs på Säve i år? :confused:
Kollade på Allt om mc utan resultat

Det är väl samtidigt med En dag på strippen.. Jag tror man kör med bilar och motorcyklar då!! Tror det är 16 juli är inte säker!!!

Last edited:
flu skrev:
Är det någon som vet om det blir något hoj rejs på Säve i år? :confused:
Kollade på Allt om mc utan resultat
Då har du inte kollat ordentligt. Jag har fått svaret av dem att det inte blir något i år- kanske tillsammans med bilarna- men då lär det inte bli många repor. (Se deras hemsida) :(

J.J skrev:
Då har du inte kollat ordentligt. Jag har fått svaret av dem att det inte blir något i år- kanske tillsammans med bilarna- men då lär det inte bli många repor. (Se deras hemsida) :(

Det va ju med "bilarna" förra året!!

Vad jag har hört så blir det inget för mc i år pga dålig uppslutning sist
mycket synd det va ju svinballt!
Körde slut kopplingen helt å hållet där förra året :)

Mögel skrev:
Ja så kanske det va :) men då måste det ju bli samma i år eller?? :va
Nej, det blir inget i år, kolla i Allt om MC:s forum så har JJ frågat och fått svar av deras chefsredaktör att det troligen inte blir något ens med bilarna. :gnissla

Gixxer-1100 skrev:
Nej, det blir inget i år, kolla i Allt om MC:s forum så har JJ frågat och fått svar av deras chefsredaktör att det troligen inte blir något ens med bilarna. :gnissla

VA!! Inte med bilar heller :( :huvet

jag jobbar på fältet....så uppför er nu iår så jag inte stoppar allt som första året när några nötter körde in på huvudbanan o jag stoppade hela skiten o krävde att tävlingsledningen sätter ut vakter på kongahällavägen....det var nästan kul.....jag var helvansinnig o körde upp o ner längs strippen medans speakern sa att nu var sheriffen här o alla skulle hålla sig lugna....vi har faktiskt ett fullt fugerande flygplats samtidigt med tung trafik så bilar på banan e inte en bra ide.......hhhmmm....man kanske skule prova en repa med gammelsuzukin

Hmm... jag som hade tänkt köra med min båge i år....

Jaja.. bara det blir något i alla fall... Tyckte det var jävligt ballt med bilarna med!! Gött när de varvar upp så det låter som ett jetplan ska iväg! Hehe!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman