Sätta upp affischer

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Var å köpte lister och småspikar, otur betongvägg. Vad gör man nu? Är det värt besväret att fixa en borr, plugg och skruvar? Får man betala för att man "förstört tapeterna" och sånt ifall man gör det? Mer värt att försöka få upp skiten med häftmassa kanske? Borde ju gå att få bort utan att ha sönder tapeten iallafall om man använder rakblad eller nå. Nån som är fetingproffs på att sätta upp affischer?

honkiie skrev:
2582093 Var å köpte lister och småspikar, otur betongvägg. Vad gör man nu? Är det värt besväret att fixa en borr, plugg och skruvar? Får man betala för att man "förstört tapeterna" och sånt ifall man gör det? Mer värt att försöka få upp skiten med häftmassa kanske? Borde ju gå att få bort utan att ha sönder tapeten iallafall om man använder rakblad eller nå. Nån som är fetingproffs på att sätta upp affischer?

Köp en rulle dubbelhäftande tejp på clas ohlsson om det bara är affisher.. känns som en smula overkill att dra hål i betongen för dem...

Är det bara vanlig plastlister som du satt på en affisch? Är nästan helt säker på att det finns krokar i plast med ett par korta och jävligt vassa spik i, dessa har jag för mig att du ska kunna banka in i betongväggar. Förutsatt att grejen du ska hänga inte kanske väger för mycket.

Edit: hittade såna jag tänkte på...

funkar inte såna här?
212653_X_2004-06-30_075944.jpg

Last edited:
peteR1000 skrev:
2582174 Är det bara vanlig plastlister som du satt på en affisch? Är nästan helt säker på att det finns krokar i plast med ett par korta och jävligt vassa spik i, dessa har jag för mig att du ska kunna banka in i betongväggar. Förutsatt att grejen du ska hänga inte kanske väger för mycket.

funkar inte såna här?
Har varit och handlat såna nu, ska se om det funkar!

peteR1000 skrev:
2582174 Är det bara vanlig plastlister som du satt på en affisch? Är nästan helt säker på att det finns krokar i plast med ett par korta och jävligt vassa spik i, dessa har jag för mig att du ska kunna banka in i betongväggar. Förutsatt att grejen du ska hänga inte kanske väger för mycket.

funkar inte såna här?

Dom fungerar då i mina väggar här hemma så de borde ju gå för andra med :tummenupp

honkiie skrev:
2582312 tur att man inte har nån hammare, gudförbannat, alltid är det nånting.

Börja stå på knä med pannan i backen och gnugga lite varje dag, efter ett antal år så kommer huden i din panna att vara JÄTTETJOCK och då kan du skalla in krokarna/spikarna.

Vore inte det fräckt?

Lund skrev:
2582883 Börja stå på knä med pannan i backen och gnugga lite varje dag, efter ett antal år så kommer huden i din panna att vara JÄTTETJOCK och då kan du skalla in krokarna/spikarna.

Vore inte det fräckt?

Jaha, har du också börjat hänga här, ditt skäggiga monster?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg