Sätta punkt

Ahhhh......... blir jäkligt trött när jag läser sådant som detta!!! Jag kan tyvärr inte säga mer än att jag kunde innan jag läste vem som lade in tråden ana var han kom ifrån :rolleyes: Att lägga in en tråd som denna tycker jag bara visar på översittarfasoner :kocko Finns vissa här som har välldigt stora drag av det :( När skall dessa fatta att det inte är han som spillde såsen som gjorde bort sig utan den som inte kunde låta bli att komentra det :fakta

TRAGISKT!!!

bebbe skrev:
När skall dessa fatta att det inte är han som spillde såsen som gjorde bort sig utan den som inte kunde låta bli att komentra det :fakta

Så sant som det är sagt. :tummenupp Det är mindre "belevat" att påpeka andras brister än att besitta dem.

Blip skrev:
Är det självdiagnostiserada vänner du råkar ha möjligtvis?

mina 2c

/B

Nej det är inte självdiagnostiserade vänner! Att jag känner ett antal (3-4 st) som har fått diagnosen dyslexi beror nog på den stora insats som lärarna på min förra skola gjorde. De "spårade" upp de som hade problem och gav dem extraundervisning. Så mörkertalet med odiagnostiserade dyslektier är nog stort!!
/Olle

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back