Sätta in CD i Saab 900 -94

Nero_jkpg

större,snyggare,starkare. .MC:n alltså :)
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
GSX-R 750
Hej jag har en Saab 900 -94 (Nya modellen) där det sitter en bandare i (orginalstereo) har nu köpt en CD växlare som ska sättas i bagaget .. nån som har erfarenhet var man kan fästa den lättast och hur man ska koppla in den till stereon .. krångligt ??

Tack på förhand.. :tummenupp

Nero_jkpg skrev:
Hej jag har en Saab 900 -94 (Nya modellen) där det sitter en bandare i (orginalstereo) har nu köpt en CD växlare som ska sättas i bagaget .. nån som har erfarenhet var man kan fästa den lättast och hur man ska koppla in den till stereon .. krångligt ??

JAg vet inte hur det är med orginalstereon men ska du koppla växlaren till en ny stereo så är det hyfsat lätt.... Ska det vara med orgilanstereon så vågar jag inte svara på det...
:brinnerup

Nero_jkpg skrev:

inte för att jag e nått proffs men det e väll bara att skruva fast cdväxlare i bagaget och koppla in den till stereon om den nu klarar av en cd spelare ? slit ut stereon och titta bakpå om det finns nått utag för en cd växlare !

jo det finns liksom knappar på stereon där det står CD på etc. har läst i instruktionsbuken där det står att man kan koppla in CD växlare till orginalstereon och att den ska sättas i bagaget. "Rycka ut stereon" är nog inte så lätt som det låter.. Är ju inte en vanlig spelare.

//Mer tips please.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...