Säsongspremiär: SMC Knix Järfälla 15 maj

Äh, det var ju bara daggen som kom:tungan
(bra jobbat alla, skönt att det inte alls var lika halt som i fjol när det var blött!)

Snacka om överaskning när Ducatin på plats faktiskt fungerade trots funktighet i luften:D

Äh, det var ju bara daggen som kom:tungan
(bra jobbat alla, skönt att det inte alls var lika halt som i fjol när det var blött!)

Snacka om överaskning när Ducatin på plats faktiskt fungerade trots funktighet i luften:D

Det enda som nånsin krånglat på monstret är förarn. :banana

Jag får hoppas att de två deltagarna vi hade i röda gruppen fick ut något av dagen med tre instruktörer hack i häl :-)

Jag får hoppas att de två deltagarna vi hade i röda gruppen fick ut något av dagen med tre instruktörer hack i häl :-)

Det tror jag att dom fick, tyckte det var lite roligt att "alla" i röda gruppen var flaggvakter:D.
//Micke

jo det gjorde vi. Riktig bra kväll var det. Var ganska överraskad hur fort man kan åka med slicks på vatten.... jättelärorik gällande gas-kontroll.

Hoppas nästa helg bli bättre väder då...

Tusan är ni gjorda av socker killar!? (det kan som sagt vara rätt lärorikt när det är blött)
Kolla nu in Busanna istället, hon vet ju att det här med lite vatten inte dödar:D

Hmm måste inte hon ha en KTM mellan benen för att leka ubåt förresten?:tungan

Synd att man inte hade möjlighet att komma. Om det var mindre halt än i fjol när det var blött så var det väl inga problem att köra i lite väta (ja, jag körde när det var snorhalt i fjol :D) Bra jobbat BusAnna!

Det var en mycket lärorik kväll. Bra upplägg på övningarna och mycket feedback. Det var mycket lärorikt att köra på vått underlag också.

Tack!

Tusan är ni gjorda av socker killar!?

hahaha jag har inget problem med att bakdäcken sladda hur mycket det vill, men framhjulet sladdar varje kurva då bli det spännande. Därför var det jättelärorik - efter ett pass blev man vann med framhjulsläpp och skit i det!

Jättebra instruktörer den här gången, hoppas de dyker upp igen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti