Säsongs-Start Söndag 29 okt Södertäljes Gokarthall

Det gäller ju att köra med lite marginal, vilket jag är speciallist på f.ö.
Annars är det bara att se till att lowsida om man nu ska lägga sig, då borde man klara sig från att träffa ngt hårt innan man tappat fart.

Edit: Living on the edge? Testa "living beyond the edge", först då snackar vi :D

Last edited:
Ja highsida in i väggen e fan ingenting man vill vara med om...fast det kommer väl det också :rolleyes:

Jocke W skrev:
2594518 Ja highsida in i väggen e fan ingenting man vill vara med om...fast det kommer väl det också :rolleyes:

Hett tips är annars att helt avstå. Det är min målsättning. Att få jätte ont + betala väggen som brast är ju rakt igenom nej nej

Barrett skrev:
2595456 Hett tips är annars att helt avstå. Det är min målsättning. Att få jätte ont + betala väggen som brast är ju rakt igenom nej nej

Du kan ha en poäng där......

Barrett skrev:
2594433 Det gäller ju att köra med lite marginal, vilket jag är speciallist på f.ö.
Annars är det bara att se till att lowsida om man nu ska lägga sig, då borde man klara sig från att träffa ngt hårt innan man tappat fart.

Edit: Living on the edge? Testa "living beyond the edge", först då snackar vi :D
MOUHAHAHAAAAA
Känns det här igen ???

Martin L: Jao, ja leouvar. Om deo sleuar pauå gassen preecis näur deu slept bråmsen geåur deut brauuuuu. Ja'laouvar :)
Barret (tänker): jau, jau, säegeur Marrrtin de så...

KRASCH :crash

Martin L: Geöour de igjen :)

KRASCH :crash :crash

Om det är att köra med lite marginal så säg till mig innan du ska testa var gränsen faktiskt är så jag kan A) hålla mig borta och B) filma eländet :D

Supermoto skrev:
2595991 MOUHAHAHAAAAA
Känns det här igen ???

Martin L: Jao, ja leouvar. Om deo sleuar pauå gassen preecis näur deu slept bråmsen geåur deut brauuuuu. Ja'laouvar :)

Om det är att köra med lite marginal så säg till mig innan du ska testa var gränsen faktiskt är så jag kan A) hålla mig borta och B) filma eländet :D
Hihi, det var ju lägrets behållning.

Hummmm, undra vad Martin kör med för däck :va
Måste vara av annat märke än Barrets..... eller så kanske det är hojmärket som är fel...........

Ja men om martin säger det så e det väl så :D

Om alla är så hårda får juh jag med komma o kracha da:näsblod ses i telje i vinter:tummenupp

Barrett skrev:
2595456 Hett tips är annars att helt avstå. Det är min målsättning. Att få jätte ont + betala väggen som brast är ju rakt igenom nej nej

Tror jag ansluter mig till dig innan det är dags att vara efterklok. Det står bilar därinne oxå som säkert både är dyra och hårda att köra på.

Dags för att vara tråkig men är det egentligen överhuvudtaget godkänt att köra där inne? Med tanke på vilka regler vi fått kämpa mot för att få våran banlicens..

För det är väl egentligen bara en tidsfråga innan någon allvarlig olycka inträffar...

marcus56 skrev:
2596352 Dags för att vara tråkig men är det egentligen överhuvudtaget godkänt att köra där inne? Med tanke på vilka regler vi fått kämpa mot för att få våran banlicens..

För det är väl egentligen bara en tidsfråga innan någon allvarlig olycka inträffar...

Men det är väl träning på egen risk?

Jocke W skrev:
2596456 Men det är väl träning på egen risk?
Helt på egen risk. Inga försäkringar finns eller gäller. Man är ersättningsskyldig. Står ju klart och tydligt i Crilles första inlägget.

Last edited:
Det är det väl alltid? :)

Men seriöst, vad innebär det då? Varför kan man inte alltid skita i banlicenser mm och bara säga att allt är på egen risk? Vad gör denna bana till ett undantagsfall? Bara nyfiken.. :)

marcus56 skrev:
2596488 Det är det väl alltid? :)

Men seriöst, vad innebär det då? Varför kan man inte alltid skita i banlicenser mm och bara säga att allt är på egen risk? Vad gör denna bana till ett undantagsfall? Bara nyfiken.. :)
Möjlighet att arrangera officiella tävlingar kanske....

Supermoto skrev:
2595991 MOUHAHAHAAAAA
Känns det här igen ???

Nå ja, riktigt så va det inte. Det va Eifrem som envisades med att det skulle gå även fast lind oxå va med där på ett hörn.
Gick gjorde det ju förvisso inte men orsaken till det kan nog skyllas på både mitt framdäck som va tokslut & gaffeln Eifrem skruvat bort sig på tidigare på dagen. :tungan

Edit: För övrigt va det 3 gånger :mattias Rätt ska vara rätt :tummenupp

Jag kommer på Söndag!!! Fast på en Minimotard... har fankenamig inge sätt o få dit min stora motard på :(

Jag kommer också. Ska försöka lära mig att köra fiddy, var beredda på att varva :rolleyes:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra