Säsongens ny glassar

Bara jag som hade puckstången som favorit? Fan fanns inte den under olika namn till 97? Sen dog glass intresset....

Päronsplitt med bild

Tänk när man öppnade sin enorma päronsplitt och fastsatt i en liten ficka fanns en samlarbild som senare blev en tatuering.

Åhhhh

Fluffig skrev:
2099760 Tänk när man öppnade sin enorma päronsplitt och fastsatt i en liten ficka fanns en samlarbild som senare blev en tatuering.

Åhhhh

Tatuering?
På "min" tid var det ett kort, men PÄRONGÅTAN! :lol

Gåtorna var helfjösiga, av typen: "Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?"

Tror jag har några kvar i nån låda hos M&P ;)

Madhonda skrev:
2099270

Förresten...fanns det inte en alldeles egen "glasstråd" här på SH förut... :va Som va en av dom bättre i SH historia. :)

Jo, visst var det före krashen? Det var tider det...

Dr.Bike skrev:
2100171 Tatuering?
På "min" tid var det ett kort, men PÄRONGÅTAN! :lol

Gåtorna var helfjösiga, av typen: "Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?"

Tror jag har några kvar i nån låda hos M&P ;)

Holy Crap, du är verkligen jättegammal :hihi

Cervantes skrev:
2099429 Hemglass har 3 sorters smack minns tyvärr inte vad dom andra smakade dock..

Måste springa ut till bilen på fredag och shoppa :banana

hitta tyvärr ingen glasstråd men du har väl inte missat "nostalgi sidorna" på gbs hemsida??

pic_nostalgi_glasskarta_1982_large.jpg
när lakritspucken va ny t ex :tummenupp Länk

Jag kommer ihåg den där skogsbärs conetorn (stavning?) den va god. Jag har inte sätt den här i Sverige på länge. Men jag var i Schwiz för 4 år sen och då hade dom den! Gissa vilken glass jag tog :banana

*/ ?>
Back