Säsongen snart slut...mår redan "dåligt"

Det är ju helt underbart nu, efter en säsong med knappt ens 200 mil så har man äntligen börjat köra lite, o snart är ju isen här me då jävlar :D

bahh djäkla fröken du e..:mad:

ingen riktig biker du heller..vill fröken ha en goldwing med sätes värmare kanske ???:D:banana:gnissla

här..

hanterbarheten kommer du inte märka ngn skillnad på jämfört med din buss..

Bild på innerstadsbuss

bara ta snökedjorna från din buss och sätta på denna så kan du åka året runt..:D:D

kan slå på stort och sätta dubbdäck på den också..

Vänta nu... Snacka om att kasta spjut i radhus...
Killen som skrek att han absolut skulle sitta inne på donken för en vecka sen
och sa nåt om sätesvärmare och allt... Medans jag och frugan åkte hoj..
Och då var det nästan 15 grader...

På?? Måste man inte ha nåt för att kunna fota det och kalla det sitt projekt?? :tungan :hihi

Man får trösta sig med att det snart ligger snö i snowboardbackarna :) Åkte mc till jobbet igår i -1, var svinkallt. Idag kände jag mig frusen och tog bilen.

Min säsong tog slut i juli :gråta
självförvållat förvisso, men ändå...

Sitter och kollar hojar dagligen även
fast det inte är köpdags förrän i vår
sommar (2010) :rolleyes:

Säsongen 2008 tog slut 5 januari i år, får hoppas vädret blir likadant i år :)

Funderar på att dubba när kylan kommer på allvar. Kan man dubba själv och sitter det? Tänkte ev köra bildubb i däcken som sitter på (behöver ändå bytas nästa år) så tips tas gärna emot :)

Lite taskig tajming.. Det är på våren/sommaren man ska se till att det skiter sig så att man slipper ha nån som tar upp ovärderlig fritid..

Men cheer up! bara ett halvår tills man ser ljuset i tunneln inför nästa säsong!

Tack det värmde=)

Skåne framstår ju som bara bättre och bättre (återigen :D)

Körde utan frostkänslor till jobbet i morse på bågen. Ahhhhhhh.

Kanske en kort tripp till Tyskland i helgen. Hahahahahaha, varför vill man bo så jävla långt bort som huvudstaden tex... (Uppenbar provokation...)

:arsele

Sket sig med tjejen i helgen, skall ställa av idag och arbetslös.. Tycker fan mest synd om mig isf! =(

Berättade du för tjejen att du skulle ställa av hojen o därför drog hon? :tuttar

Nä taskig taijming som nån sa

Skåne framstår ju som bara bättre och bättre (återigen :D)

Körde utan frostkänslor till jobbet i morse på bågen. Ahhhhhhh.

Kanske en kort tripp till Tyskland i helgen. Hahahahahaha, varför vill man bo så jävla långt bort som huvudstaden tex... (Uppenbar provokation...)

:arsele

Nu skulle man ju kunna säga saker som hög lön, mycket butiker som alltid är öppna, alla polare bor här och så vidare men :orka...

Dessvärre så måste jag ju delvis hålla med, ni har ju liiiiite längre säsong onekligen... Men ni pratar så förbannat knepigt att jag inte fattar rotvälskan så... :hihi

Va ut i måndags runt 19-20:00 tiden o körde en sväng, på hemvägen började de snöa... SNÖA:näsblod.
Vi hade ju inte änns hunnit hoppa in i oktober än... sen i morrse va man tvungen o skrapa rutorna i -3.5 grader så nu e älsklingen inne i garaget under filtar o tecken...
Längtar redan tills våren, fast plånboken mår ju bra iofs...

Skaffa geggmoppe era whiners! Inte bara för att det är kul som attan, men det kommer göra er säkrare och snabbare på gatan med! Och, för att det är kul som attan! :fakta

Annars plockade jag upp SBK-08 till boxen 360 på classe O igår - det kan dämpa lite abstinens med ;)

Skaffa geggmoppe era whiners! Inte bara för att det är kul som attan, men det kommer göra er säkrare och snabbare på gatan med! Och, för att det är kul som attan! :fakta

Annars plockade jag upp SBK-08 till boxen 360 på classe O igår - det kan dämpa lite abstinens med ;)

Hade jag plats så skulle den inhandlats redan förra året..
Kollade på lite fiddys men inget som kändes rejält nog... Kan ju ha och göra nåt med prisklassen jag kollade på dock.. När garaget med villan inhandlats så kommer geggisen som ett brev på posten.... :D

Har precis beställt det till PS3:an... :D

Berättade du för tjejen att du skulle ställa av hojen o därför drog hon? :tuttar

Nä taskig taijming som nån sa

Hade vart så bra att hon drog pga den så hade det väl vart super lätt att skita i henne:glömdet
Får ta och tvätta och byta olja på bettan någon dag så hon är redo för ragg 2010=D Då som STUDENT:banana

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025