Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Men man lurar sig själv med sådana reflexväst. Mycket forskning har visat att bilister inte ser motorcyklar för att de inte letar efter oss - eftersom de leter efter en annan bil istället. En reflexväst hjälper inte det eftersom det har ingenting med hur synlig man är att göra.Med det säkerhetstänkande som föreligger i alla trådar rörande hjälm och övrig skyddsutrustning så borde ju majoriteten på SH redan använda sig av en sådan väst.
Men det kanske bara gäller om skyddsutrustningen i fråga ser häftig ut??? vem vet.
Med det säkerhetstänkande som föreligger i alla trådar rörande hjälm och övrig skyddsutrustning så borde ju majoriteten på SH redan använda sig av en sådan väst.
Men det kanske bara gäller om skyddsutrustningen i fråga ser häftig ut??? vem vet.
Jag vann en neongul jacka på S&S. Den kommer jag bruka om det är dåligt väder samt när det är för kallt för att endast köra i skinstället.
ser helst att det bara är harry haffa som ser ut som en julgran.
ögon tjänare som man är så har det hänt ett flertal gånger att det gått alldeles för långsamt på grund av nån återfalls knutte i reflex ställ på en bmw.
ser helst att det bara är harry haffa som ser ut som en julgran.
ögon tjänare som man är så har det hänt ett flertal gånger att det gått alldeles för långsamt på grund av nån återfalls knutte i reflex ställ på en bmw.
word, förbjud gul reflexväst på allt annat än vägarbetare och andra tjänstemän längs vägarna!!!![]()
Ja hjärtat mår ju inte direkt bra av alla jävla reflexvästar som rör sig i trafiken.
Börja bli jävligt paranoid huuu Dom är ute efter mig...
Vid stadskörning, till arbetet och långa sträckor JA men aldrig vid vardagskörning (kanske på natten)
Kör man svart hoj med svart ställ så är synligheten = 0
Mohahaha, jag har en likadan som jag fått därifrån oxå, vi kanske ska sätta på oss dem och ut och schteeeka i vår tillsammans då
Skulle ju se über fetto ut om vi båda rullade från ghettot med varsin neongul jacka.![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |