Säsongen över

Klamster

Bra eller Anus?
Gick med
19 May 2004
Hoj
Cbr 954
Bara beklagar mig lite, hela skiten msåte bytas ut, kolv, topp, cylinder, inget jag har råd med nu utan det kan nog dröja så länge att det inte blir så mycket mer åka för mig, trist som fan med tanke på att hojen köptes i maj, ktm 660 -03 på 600 mil :( menmen får ta igen d nästa sommar

Klamster skrev:
2348758 Bara beklagar mig lite, hela skiten msåte bytas ut, kolv, topp, cylinder, inget jag har råd med nu utan det kan nog dröja så länge att det inte blir så mycket mer åka för mig, trist som fan med tanke på att hojen köptes i maj, ktm 660 -03 på 600 mil :( menmen får ta igen d nästa sommar

Tråkigt att höra :(:(:(:(:(

Vad har hänt?

Garantin gäller i 6 månader.

Vad har hänt? Är nog den första 660n jag har hört om som det har gått illa med.

termostahuset sprack på baksidan under en tur till jobbet så kylarvattnet läckte ur utan att jag märkte, kom fram till jobbet och det bara rök om skiten, körde hem den på släp bytte ut och fyllde på vatten, skulle kicka igång den och märkte att det var dåligt komp i den, när den väl var igång sen och jag provkörde bara sprutar det ut kylarvatten ur locket, är dock inte säkert att allt måste bytas men det ser inte bra ut, det blir dock billigare än jag trodde, men inte tillräckligt billigt, tyvärr

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back