Särskrivningar

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Det finns många, många särskrivningar på sidan (nu menar jag inte i trådarna). Några exempel är 'Nyhets Kommentarer', som borde skrivas Nyhetskommentarer, och 'Sajt Relaterade Forum', som borde skrivas Sajtrelaterade forum.

Jag gillar inte att vara språkpolis, men sidan skulle ge ett proffsigare intryck om dylika misstag undveks. Be mig om hjälp om det behövs!

Macho Woman skrev:
Det finns många, många särskrivningar på sidan (nu menar jag inte i trådarna). Några exempel är 'Nyhets Kommentarer', som borde skrivas Nyhetskommentarer, och 'Sajt Relaterade Forum', som borde skrivas Sajtrelaterade forum.

Jag gillar inte att vara språkpolis, men sidan skulle ge ett proffsigare intryck om dylika misstag undveks. Be mig om hjälp om det behövs!

Nu börjar du plocka klasar av pluspoäng hos valmers! Äntligen lite Messerschmitt i dig. Är du riktigt snäll, kan du få sitta i farbrors knä i Borås.

Re: Re: Särskrivningar

valmers skrev:
Nu börjar du plocka klasar av pluspoäng hos valmers! Äntligen lite Messerschmitt i dig. Är du riktigt snäll, kan du få sitta i farbrors knä i Borås.

Nänä hon ska sitta i mitt knä. :fakta
Om hon nu kan ta och skicka mina bilder snart annars får jag nog ge bort den platsen till Astrid.

Last edited:
Re: Re: Re: Särskrivningar

MrGooFy skrev:
Nänä hon ska sitta i mitt knä. :fakta
Om hon nu kan ta och skicka mina bider snart annars får jag nog ge bort den platsen till Astrid.

Men jag vill ju sitta i ditt knä! Johanna får sitta i mitt knä då. Också valmers i hennes knä, med Jenny i sitt knä. På så sätt ordnar vi oss en fin ormgrop som förevigas med Jockes nyinköpta kamera. :tummenupp

Edit: förövrigt så instämmer jag fullständigt i Jennys påpekanden om särskrivningar och "anglofierat" språk på siten. Måhända vår gode Johnny börjar glömma av sitt modersmål?

Re: Re: Re: Re: Särskrivningar

McB skrev:
Men jag vill ju sitta i ditt knä! Johanna får sitta i mitt knä då. Också valmers i hennes knä, med Jenny i sitt knä. På så sätt ordnar vi oss en fin ormgrop som förevigas med Jockes nyinköpta kamera. :tummenupp

Det låter som en plan. :tummenupp

Spamma inte sönder den vettigaste tråden på länge! Kom ihåg skillnaden mellan "En lång hårig sjuk sköterska" och "En långhårig sjuksköterska" :D

Swedie, vi gör som med reglerna; i.e. du säger till om du vill ha hjälp.

Re: Re: Re: Re: Särskrivningar

McB skrev:

Och så lägger vi upp bilderna här på sajten och sedan vill ALLA komma på nästa fest i Borås!

Back