Cybernisse skrev:Lägg ner!!!
/Grav dyslektiker
Inte gravdysklestiker då?

edit: gravdykslektiter
edit2: gravdyskestiker
edit3: gravdyssekliter
edit4: gravdyslektiker
edit5: JAAAAAA, rätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cybernisse skrev:Lägg ner!!!
/Grav dyslektiker

Tjet skrev:Inte gravdysklestiker då?
edit: gravdykslektiter
edit2: gravdyskestiker
edit3: gravdyssekliter
edit4: gravdyslektiker
edit5: JAAAAAA, rätt!

Cybernisse skrev:Missa 1:an på första edit.
Dyskalkeli kanske??![]()
![]()
![]()

Tjet skrev:Nejdå, jag var bara tvärsäker på att jag bara skulle behöva editera en gång. Därför var det inte nödvändigt att hänga på en etta.
Dyfseski!![]()

Jag kan inte erinra mig om att jag nämnt något om dyslektiker.Cybernisse skrev:Lägg ner!!!
4% av svenska folket är dyslektiker. Detta innebär att c:a 4% av medlemarna här är det och således blir trampade på tårna av er "viktig pettrar".
/Grav dyslektiker
Ps, Tack Crille För ordvalet....
Precis!!Nitrogen skrev:Jag kan inte erinra mig om att jag nämnt något om dyslektiker.
Nitrogen skrev:Få saker irriterar mer än en text full av språk- och korrekturfel. Varje fel är en förolämpning mot läsaren
Med undantag för alla stackars dyslektiker som inte kan snava lent..

Förlåt, jag visste inte att dyslexi och idioti var synonymt.Cybernisse skrev:Precis!!
Nitrogen skrev:För jag trodde det var uppenbart att folk med diagnotiserade läs- och skrivsvårigheter var ett undantag.

sirSmokealot skrev:Jag stör mig inte på det... jag blir bara så less på det...
om jag ser det på blocket eller även på SH till exempel så läser jag knappt vidare...
jag menar, att stava fel är inte några problem...
men att skriva isär... det är bara så ...![]()
![]()
fattar inte att folk inte har fattat hur svenska språket fungerar...
Tjet skrev:Det... är... nästan... lika... jobbigt... att... läsa... sådan... här... text...

Nitrogen skrev:Jag tycker förövrigt inte synd om dyslektiker, det gäller bara att anstränga sig lite extra.
Jisses människa, vilken värld lever du i? Att jämföra dyslexi med stomioperationer ligger i alla fall utanför min.Trallhusbjörn skrev:Jag tycker inte att det är synd om folk som får gå på dialys titt som tätt.
Inte heller stomiopererade personer.
Det är ju som du säger, "bara anstränga sig lite extra".
:kocko
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |