Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sigget4 skrev:Hej! Är det någonsom vet var man kan få tag på grejer att sänka en CBR 600?
Min tjej är ganska kort så det skulle underlätta om hennes hoj va lite lägre!
Någon som gjort det?
Sigget4 skrev:Hej! Är det någonsom vet var man kan få tag på grejer att sänka en CBR 600?
Någon som gjort det?
Tack för tipset! Min tjej är oxå 162 så det det borde ju funka för henne med!gleb skrev:Mc kompaniet i Väring har sänkningssatser...MC-Kompaniet
Testa annars och ta bort lite stoppning i sadeln...fungerar bra för min tjej och hon är 162 cm lång.
// Marcus
Sigget4 skrev:Tack för tipset! Min tjej är oxå 162 så det det borde ju funka för henne med!
Tjena igen! Är det ok om jag lägger till dig på msn, så kan vi snacka mer där!gleb skrev:Jepp det skall nog fungera...när hojen var "ny" så fick tjejen bara ner tåspetsarna i marken men nu efter att vi moddat sadeln så når hon ner med de främre trampdynorna på båda sidorna och det räcker för att hon skall känna sig "säker" och stabil. Vi fick ta bort ganska mycket av vadderingen och sedan spänna om skinnet...för oss var det enklast att använda ett metallsågsblad och "såga" bort lager för lager och däremellan provsitta / känna efter.
// Marcus
Någon som gjort det?
Sigget4 skrev:Tjena igen! Är det ok om jag lägger till dig på msn, så kan vi snacka mer där!
//Henrik
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda