Sänk milantalet på din retta...

Olzki skrev:
Har undrat över att det inte finns några annonser på rettor som gått över 4000 mil än, nu kanske man har svaret.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=16783

Skönt att den bara gått 1600 mil. Det vore ju trist om någon med en trasig hade gått mindre. :rolleyes:

/O

Det fuskas som fan när det gäller antalet mil på både hojar och bilar.
Själv skiter jag i om tex. hojen rullat 1500mil eller 3000 mil enligt ägaren :3freak .

Den som visar 1500mil kanske har rullat 4000mil.

Se till skicket istället, det säger mer om hojen.

Olzki skrev:
Har undrat över att det inte finns några annonser på rettor som gått över 4000 mil än, nu kanske man har svaret.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=16783

Skönt att den bara gått 1600 mil. Det vore ju trist om någon med en trasig hade gått mindre. :rolleyes:

/O
När jag ska sälja min nästa år så blir de den första i historien som de kommer stå 5000+ i annonsen :D

Yamaha farfar skrev:
När jag ska sälja min nästa år så blir de den första i historien som de kommer stå 5000+ i annonsen :D

Japp. Min ducce har gått runt 4000 mil och det är många som höjer på ögonbrynen över det.. Personligen tycker jag inte det är så farligt.. Hon är ju gammal nu..

vet ni inte att när dom har gått 3000 så slår den om till 0 igen..gäller endast hojar som kostar över 30000kr :lol :lol :lol

pontiac skrev:
vet ni inte att när dom har gått 3000 så slår den om till 0 igen..gäller endast hojar som kostar över 30000kr :lol :lol :lol

Så när marknadspriset faller under 30.000 så känner räknaren av det? :va :confused: :)

inte för att va dum men vad har mätaren med antalet mil att göra... på min R6:a som jag hade satt då inte milantalet i själva mätaren... var nån mätargrej i motorn nånstans...
men men.. så även om jag plockade bort mätaren o körde 1000mil så när den blev återkopplad så visade den +1000mil.. typ ..
eller nåt? freda idag för idiotiska trådar?

håkan skrev:
inte för att va dum men vad har mätaren med antalet mil att göra... på min R6:a som jag hade satt då inte milantalet i själva mätaren... var nån mätargrej i motorn nånstans...
men men.. så även om jag plockade bort mätaren o körde 1000mil så när den blev återkopplad så visade den +1000mil.. typ ..
eller nåt? freda idag för idiotiska trådar?

Varför anger man då mätarantalet i annonsen om det nu inte har någon betydelse?

/Olzki (en som alltid outsourcear meckandet :tungan )

Varför bryr sig folk så mycket om miltalet på ett fordon?

Det skiter jag rent utsagt i.

Är folk så dåliga på att bedöma skicket på ett fordon, så de strirrar sig blinda på miltalet borde de ta en mek-kurs eller något i den stilen. =)

jaja, =)

Olzki skrev:
Varför anger man då mätarantalet i annonsen om det nu inte har någon betydelse?

/Olzki (en som alltid outsourcear meckandet :tungan )
För att har den gått 2500mil så är det ju en fördel om det utförts 2000mila service t ex.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti